Citaat:
Maar daar twijfel ik ook niet aan . Ik geef mij en mn vriend niet langer dan 2 jaar. Maar zolang het nu goed voelt, waarom er dan mee stoppen? Onze verschillen in ontwikkeling zijn vrij groot, ja. Daar zal het dan ook wel op stuklopen. Ben ik even blij dat ik niet in 1 partner voor het leven geloof. [Who's next met het gezeur dat ik 16 ben en dus niets kan zeggen over mijn toekomst ? Bring it on. ]
Dieuwke, ik ben het eens met je reacties, alleen deze vind ik een beetje vervelend. Jij gaat er dus al vanuit (als ik dat zo mag zeggen) dat jullie relatie het vanaf nu nog geen 2 jaar vol gaat houden? Weet jouw vriend ook dat je er zo over denkt?
Dit was de post van Wendy
Citaat:
Mijn ex, toen 23, kreeg ook wat met een meisje van 16.
Dit is 7 jaar goed gegaan, ze woonden alweer een paar jaar samen, voor het oog super gelukkig.
Totdat het meisje het ineens op de heupen kreeg, is terug gegaan naar haar ouders en feest alweer een hele tijd alsof haar leven er vanaf hangt.
Ze heeft zich achteraf te veel mee laten slepen in zijn andere doelen, een huis kopen, samenwonen en alles wat zo bij een burgelijk leventje hoort.
Ben jij dan ook iemand die zomaar iemand in de steek gaat laten na een lange relatie, terwijl jij nu al weet dat je het niet lang meer vol zal houden!? Daar kun je iemand heel veel verdriet mee doen.
Verder niet aanvallend bedoeld hoor, maar ben benieuwd wat je daarvan vindt.