Hij is 29 en ik 15.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bestek

Re: Hij is 29 en ik 15.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:06

MissJ, ik kan je er helaas niet van overtuigen dat mijn relatie redelijk snor zit. Jammer Lachen . Je kent mij niet, je kent mijn vriend niet dus ik vind het gewaagd van je dat je durft te hopen dat ik er zonder kleerscheuren uitkom. En durft te stellen dat het een feit is dat dit soort relaties niet gelijkwaardig zijn. Ik heb geloof ik niets over de aard van onze relatie verteld?

Wat ik van een leraar vind die een relatie heeft met een leerling? Ten eerste een drogreden van het type valse vergelijking. Ten 2e vind ik die relatie zelf een hele foute, omdat je verschillende machtsverhoudingen hebt. Nu kun je aanhalen dat de relatie tussen mijn vriend en mij ook niet gelijkwaardig is, aangezien je vanwege het ontwikkelingsniveau ook 1 'machtiger' is. Dat mag je denken.

Ik heb weinig levenservaring, maar wat ik doe voelt goed, en ga er dus ook vrolijk mee door Lachen .

Al doende leert men.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:06

TS, wat denk je op dit moment?

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:08

Dieuwke1989 schreef:
Maar daar twijfel ik ook niet aan Lachen . Ik geef mij en mn vriend niet langer dan 2 jaar. Maar zolang het nu goed voelt, waarom er dan mee stoppen? Onze verschillen in ontwikkeling zijn vrij groot, ja. Daar zal het dan ook wel op stuklopen. Ben ik even blij dat ik niet in 1 partner voor het leven geloof. [Who's next met het gezeur dat ik 16 ben en dus niets kan zeggen over mijn toekomst *LOL* ? Bring it on. ]

Fijn dat jij je wel goed voelt bij je relatie, de TS doet dit dus niet. En dit is ook geen relatie te noemen, ze hebben alleen maar sex.
Dit is gewoon niet te vergelijken.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:09

Als je twijfelt over je 'relatie' dan moet je stoppen Knipoog

anca

draai het om Haha!

dan wordt je vriendje nu geboren hoe zou je dat vinden Ach gut

MissJ

Dieuwke1989 schreef:
MissJ, ik kan je er helaas niet van overtuigen dat mijn relatie redelijk snor zit. Jammer Lachen . Je kent mij niet, je kent mijn vriend niet dus ik vind het gewaagd van je dat je durft te hopen dat ik er zonder kleerscheuren uitkom. En durft te stellen dat het een feit is dat dit soort relaties niet gelijkwaardig zijn. Ik heb geloof ik niets over de aard van onze relatie verteld?

Wat ik van een leraar vind die een relatie heeft met een leerling? Ten eerste een drogreden van het type valse vergelijking. Ten 2e vind ik die relatie zelf een hele foute, omdat je verschillende machtsverhoudingen hebt. Nu kun je aanhalen dat de relatie tussen mijn vriend en mij ook niet gelijkwaardig is, aangezien je vanwege het ontwikkelingsniveau ook 1 'machtiger' is. Dat mag je denken.

Ik heb weinig levenservaring, maar wat ik doe voelt goed, en ga er dus ook vrolijk mee door Lachen .

Al doende leert men.

Wat is er gewaagd aan? Lachen Ik hoop alleen dat je relatie echt goed zit, zoals je zelf zegt, en dat je er later nooit achter hoeft te komen dat je allemaal dingen hebt gedaan waar je nog niet aan toe was. En ongelijkwaardig zijn jullie nou eenmaal. Hij studeert of werkt al, is een stuk verder in zijn geestelijke ontwikkeling, op het gebied van relaties, is met hele andere dingen bezig, en kan door zijn verdere geestelijke ontwikkeling idd macht over je uitoefenen. De vergeliujking met leraar leerling mag jij een drogreden vinden, maar valt in dezelfde categorie, met hert verschil dat zo'n persoon ook nog van invloed kan zijn op je verdere cariere.
Ik ben bl;ij dat het voor jou goed voelt, en ik hoop dat dat zo blijft. Lachen

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:10

youngster schreef:
Fijn dat jij je wel goed voelt bij je relatie, de TS doet dit dus niet. En dit is ook geen relatie te noemen, ze hebben alleen maar sex.
Dit is gewoon niet te vergelijken.

Precies.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:11

anca schreef:
draai het om Haha!

hahaha daar heb ik zelfs nog nooit bij stil gestaan Tong uitsteken
goed punt voor de TS: hoe zou jij het vinden als jij als 29 jarige met een 15 jarig 'jochie' naar bed ging?

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:12

Welshcobfan schreef:
anca schreef:
draai het om Haha!

goed punt voor de TS: hoe zou jij het vinden als jij als 29 jarige met een 15 jarig 'jochie' naar bed ging?

Dat vind ik zowiezo al zo raar.
Dat zie je volgens mij nooit. Het is altijd de man die een aantal jaren ouder is...

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:12

Welshcobfan schreef:

Getver. Haha! Ik krijg visioenen aan Mel, van een tijdje terug. Haha! Mel, de geile puber sa. Haha! Misselijk

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:13

ooeee onze mel Haha! hahahahahah ja die was mooi Haha!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:13

MissJ schreef:
Welshcobfan schreef:

Getver. Haha! Ik krijg visioenen aan Mel, van een tijdje terug. Haha! Mel, de geile puber sa. Haha! Misselijk

Haha! Haha!

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:14

Citaat:
Maar daar twijfel ik ook niet aan . Ik geef mij en mn vriend niet langer dan 2 jaar. Maar zolang het nu goed voelt, waarom er dan mee stoppen? Onze verschillen in ontwikkeling zijn vrij groot, ja. Daar zal het dan ook wel op stuklopen. Ben ik even blij dat ik niet in 1 partner voor het leven geloof. [Who's next met het gezeur dat ik 16 ben en dus niets kan zeggen over mijn toekomst ? Bring it on. ]

Dieuwke, ik ben het eens met je reacties, alleen deze vind ik een beetje vervelend. Jij gaat er dus al vanuit (als ik dat zo mag zeggen) dat jullie relatie het vanaf nu nog geen 2 jaar vol gaat houden? Weet jouw vriend ook dat je er zo over denkt?

Dit was de post van Wendy
Citaat:
Mijn ex, toen 23, kreeg ook wat met een meisje van 16.
Dit is 7 jaar goed gegaan, ze woonden alweer een paar jaar samen, voor het oog super gelukkig.
Totdat het meisje het ineens op de heupen kreeg, is terug gegaan naar haar ouders en feest alweer een hele tijd alsof haar leven er vanaf hangt.
Ze heeft zich achteraf te veel mee laten slepen in zijn andere doelen, een huis kopen, samenwonen en alles wat zo bij een burgelijk leventje hoort.

Ben jij dan ook iemand die zomaar iemand in de steek gaat laten na een lange relatie, terwijl jij nu al weet dat je het niet lang meer vol zal houden!? Daar kun je iemand heel veel verdriet mee doen.

Verder niet aanvallend bedoeld hoor, maar ben benieuwd wat je daarvan vindt.

Bestek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:15

MissJ schreef:
Dieuwke1989 schreef:

Al doende leert men.

Wat is er gewaagd aan? Lachen Ik hoop alleen dat je relatie echt goed zit, zoals je zelf zegt, en dat je er later nooit achter hoeft te komen dat je allemaal dingen hebt gedaan waar je nog niet aan toe was. En ongelijkwaardig zijn jullie nou eenmaal. Hij studeert of werkt al, is een stuk verder in zijn geestelijke ontwikkeling, op het gebied van relaties, is met hele andere dingen bezig, en kan door zijn verdere geestelijke ontwikkeling idd macht over je uitoefenen. De vergeliujking met leraar leerling mag jij een drogreden vinden, maar valt in dezelfde categorie, met hert verschil dat zo'n persoon ook nog van invloed kan zijn op je verdere cariere.
Ik ben bl;ij dat het voor jou goed voelt, en ik hoop dat dat zo blijft. Lachen

Ik vind het gewaagde eraan dat er klakkeloos vanuit wordt gegaan dat ik hier de mindere in de relatie ben en dat er bijna meelijwekkend voor mij wordt gehoopt dat ik het allemaal wel overleef. Ja, mijn vriend heeft al een studie afgerond, al een jaar gewerkt en begint dit jaar aan een nieuwe studie. Ja, hij is verder ontwikkeld en heeft meer zicht op zijn toekomst dan ik. Hij is dan ook waarschijnlijk niet degene met wie ik mijn hele leven zal doorbrengen maar als het aan mij ligt is geen enkele man dat. Maar om nu ook uit te gaan weiden over mijn toekomstplaatje lijkt me wel erg vergaand *LOL* .

vuurneon

ik ben overigens 2 heule jaren ouder dan mijn vriend Knipoog

MissJ

Babeth schreef:
Dat zie je volgens mij nooit. Het is altijd de man die een aantal jaren ouder is...

Is niet waar. Die schrijver, Arno(?) Grundberg heeft toch een relatie met een vrouw van in de 70?

meisje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 15:16

Waar ik op dit moment aan denk?
Moeilijk te beschrijven.. Ik leef op dit moment ik 'twee werelden'.
Als ik hier zo zit, dan ben ik er bijna uit en weet ik dat ik zo niet verder moet gaan.. Maar als ik dan bij hem kom, is alles omgedraaid.

Veel seks hebben we idd, waar het door komt weet ik niet. Hij heeft gewoon behoeftes.. Af en toe heb ik ook geen zin aan seks, dat zit ik bijv. op de fiets naar hem en dan heb ik er totaal geen zin in.. Maar dat kom ik bij hem, en als we dan beginnen kan ik gewoon geen nee zeggen, want ik geniet er wel van.. Dus hij misbruikt me niet, ik geniet en zeg dan niet dat ik dan niet wil.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:16

Dieuwke1989 schreef:
Ik vind het gewaagde eraan dat er klakkeloos vanuit wordt gegaan dat ik hier de mindere in de relatie ben en dat er bijna meelijwekkend voor mij wordt gehoopt dat ik het allemaal wel overleef. Ja, mijn vriend heeft al een studie afgerond, al een jaar gewerkt en begint dit jaar aan een nieuwe studie. Ja, hij is verder ontwikkeld en heeft meer zicht op zijn toekomst dan ik. Hij is dan ook waarschijnlijk niet degene met wie ik mijn hele leven zal doorbrengen maar als het aan mij ligt is geen enkele man dat. Maar om nu ook uit te gaan weiden over mijn toekomstplaatje lijkt me wel erg vergaand *LOL* .

Ik kan alleen maar zeggen: wacht maar tot je een paar jaar verder bent. Knipoog

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:17

meisje1 schreef:
Als ik hier zo zit, dan ben ik er bijna uit en weet ik dat ik zo niet verder moet gaan.. Maar als ik dan bij hem kom, is alles omgedraaid.

Veel seks hebben we idd, waar het door komt weet ik niet. Hij heeft gewoon behoeftes.. Af en toe heb ik ook geen zin aan seks, dat zit ik bijv. op de fiets naar hem en dan heb ik er totaal geen zin in.. Maar dat kom ik bij hem, en als we dan beginnen kan ik gewoon geen nee zeggen, want ik geniet er wel van.. Dus hij misbruikt me niet, ik geniet en zeg dan niet dat ik dan niet wil.

Meisje, in dat dikgedrukte deel geef je al aan wat het probleem is. Hij gebruikt je gewoon als sexpop. Ach gut Ik hoop dat je hier snel een punt achter zet. Ach gut

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:17

Citaat:
Hij heeft gewoon behoeftes....

En jij voelt je geroepen om die te bevredigen??

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:18

meisje1 schreef:

jij bent duidelijk onder de inlvoed van die man meissie.. denk eens aan wat je zélf wil, zonder hem erbij te betrekken..

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:19

Welshcobfan schreef:
ik ben overigens 2 heule jaren ouder dan mijn vriend Knipoog

jep ik ook Lachen

vuurneon

Als je al met tegenzin op de fiets zit omdat je weet waar het op gaat uitdraaien, dan klopt er toch iets niet.

Anoniem

Maar waar praten mensen met zo'n relatie dan over?

Meer school of meer werk? Of praat je over dingen die op tv zijn?

Een 29-jarige heeft veel meer levenservaring (althans daar ga je vanuit, maar gezien het feit dat hij zich moet vergrijpen aan een 15-jarige doet deze opmerking mij al weer twijfelen), dan een 15-jarige. Dat kun je absoluut niet vergelijken. Toen ik 15 was klom ik nog in bomen, en was de hele dag op de manege aan het banjeren. Tegenwoordig liggen de meiden van 13 al plat op hun rug!

Hoi Schat, ik ben thuis.
Hoi lief, hoe was het op het werk?
Ja behoorlijk druk.. en op school?
Ik had ruzie, ze waren me aan het pesten.

Come on!?

Babeth

MissJ schreef:
Babeth schreef:

Is niet waar. Die schrijver, Arno(?) Grundberg heeft toch een relatie met een vrouw van in de 70?

Oow oke. Dat is nieuw voor mij.
Hoor het eigenlijk nooit...