Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Armaris schreef:WHAHAAHAHAAA
Ik lach me gewoon te pletter om dit topic! De hoeveelste is dat nou al niet?
Ik begrijp de reactie van je vriend volkomen!!
Als jij de baby houdt vliegt hij namelijk de nor in!
Het is verboden om als meerderjarige seks te hebben met een minderjarige,dus een kind mag zeker niet!
Ook al houd je je kind,je zult de vader moeten aangeven en dan vliegt hij alsnog de nor in.
Dus het is nu kiezen tussen je vriend en je baby.
Heb het maar met hem erover,wedden dat DAT de oorzaak is?
Karin schreef:Armaris, in je profiel lees ik dat je Belgische bent. Weet je ook hoe de wetgeving op dit gebied in NL is?
Verder zijn zulke heftige reacties nergens voor nodig. Je hoeft de TS niet uit te lachen of belachelijk te maken, er kan hier gewoon op een normale toon informatie gegeven worden en gediscussieerd worden. Dat geldt overigens ook voor anderen.
Armaris schreef:Liezel1 schreef:
TS is nog 15
Bijna 16 toch? Dus over 9 maanden zeker al 16.
phallie schreef:ik heb dit topic doorgelezen ik vind weer sommige bokkers (armaris) flink uit de hoek komen en doen of ze overal verstand van heb als dit haar gebeurt zal ze lang zo niet reageren
maar meid bij deze gefeliciteerd en je word een goeie moeder dat weet ik wel zeker laat ons weten hoe je ouders reageerde
ik vind je dit allemaal goed oplossen voor een jonge leeftijd petje af voor je
heel veel succes nu nog met zn tweetjes en straks (over 9 maanden) met zn drietjes
Caira schreef:
Ach ieder zichzelf respecterend mens zal toch zorgen dat dit je niet overkomt. Het is onverantwoordelijk en dom, en ik vind het nu al zielig voor het ongeboren kind. Hoe moet dat straks? Die groeit op bij iemand die zelf nog een kind is!
Waarom wel aan sex doen als je de verantwoordelijkheid niet eens aan kan? Ik vind dat kinderen tegenwoordig te snel aan sex doen!
Caira schreef:Ach ieder zichzelf respecterend mens zal toch zorgen dat dit je niet overkomt. Het is onverantwoordelijk en dom, en ik vind het nu al zielig voor het ongeboren kind. Hoe moet dat straks? Die groeit op bij iemand die zelf nog een kind is!
Waarom wel aan sex doen als je de verantwoordelijkheid niet eens aan kan? Ik vind dat kinderen tegenwoordig te snel aan sex doen!
Citaat:Gelukkig laat je het kind er niet voor opdraaien en dat vind ik wel goed van je. Jammer voor je alleen dat je nu snel volwassen moet worden.
Citaat:Hoezo zielig? Zoals ik het lees neemt ze haar verantwoordelijkheid en gaat ze het kindje zelf opvoeden. Ik vind dat erg knap en ik zou willen dat meer mensen er zo over zouden denken zoals zij het aanpakt.