Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ArGieVai schreef:ik trek ze gewoon door.. heb normaale tampons, en nog 3 meide in huis, nog nooit verstopt geweest en iedereen doet em in de pot
MsMarit schreef:Nee maar dat blijft lekker zitten.. Dus zeg dat je der 6 gebruikt *noem nu maar wat hoor* en de volgende keer weer en dan weer.. Dan zit je al op 18!!!!!!
En daarnaast ben je misschien ook wel niet de enigste thuis die het doet.. dus als jij er dan 6 doet en je moeder/zus ook zoiets zijn het er alsnog meer!!!!
Kortom TIP: GEWOON NIET DOEN!!
MsMarit schreef:
Mag ik ook vragen waarvoor denk je dat die prullebakjes er staan?!
MsMarit schreef:Ik zeg toch ook neit dat ze allemaal op 1 plek blijven zitten.. maar als je het lang doet kan het er op een gegeven moment niet meer door hoor.. en dan is het verstopt en heb je dus een Probleem!!!!
Maar ja jullie moeten het allemaal zelf weten...
manie schreef:MsMarit schreef:
Voor maandverband...
joel schreef:elke tampon die doorgespoeld word is een hindernis extra voor zijn nakomeling, en dat stapelt na verloop van tijdt zowizo op.
maargoed, jullie doen lekker wat jullie willen, mijn vrindin zal nooit dat ding mogen doorspoelen van mij.
joel schreef:en denk je dat dat het enige is...? en wat is maandverband? toch hetzelfde vieze zooitje als een tampon ofniet soms.. en dat is wel normaal om weg te dumpen, maar een celindertje met een mooi koordje aan is viesow wat een gekke meiden hier
joel schreef:
en denk je dat dat het enige is...? en wat is maandverband? toch hetzelfde vieze zooitje als een tampon ofniet soms.. en dat is wel normaal om weg te dumpen, maar een celindertje met een mooi koordje aan is viesow wat een gekke meiden hier
manie schreef:joel schreef:
en denk je dat dat het enige is...? en wat is maandverband? toch hetzelfde vieze zooitje als een tampon ofniet soms.. en dat is wel normaal om weg te dumpen, maar een celindertje met een mooi koordje aan is viesow wat een gekke meiden hier
Ik denk niet dat jij hier over kunt oordelen als man zijnde.....
Een maandverbandje scheur je heel handig even uit je onderbroek en je kunt dat ding oprollen zonder ook maar met een spetter gorigheid in aanraking te komen.
Met zo'n volgezogen tampon is dit toch een ander verhaal.
Daarnaast geven de fabrikanten aan dat het meestal gewoon door het toilet kan. Bij de maandverband staat uitdrukkelijk vermeld dat het NIET mag.
Ik blijf erbij dat als je toilet van een tampon al verstopt, dat je beter over renovatie van je riool kunt nadenken....
joel schreef:een fabrikant is geen rilooldeskundige, hun techniekjes van oplosbare spulletjes blijven bij theorietjes en niet bij praktijk.
en je kan best zeggen wat je wil maar toe ik wegenwerker was heb ik diverse riooleringen aangelegd zowel in de stad als het platteland.
manie schreef:Ik ben bang dat je aan een soort van beroepsdeformatie lijdt, omdat je alleen problemen bent tegengekomen.
Hier zijn inmiddels ik weet niet hoeveel mensen die de zooi gewoon doorspoelen zonder enig probleem. Heb je daar een verklaring voor dan?
Zo dramatisch als jij voorstelt is het in de praktijk immers niet.