Tampons doortrekken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ArGieVai

Re: Tampons doortrekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 13:29

ik trek ze gewoon door.. heb normaale tampons, en nog 3 meide in huis, nog nooit verstopt geweest en iedereen doet em in de pot Knipoog

MsMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 13:31

Nee maar dat blijft lekker zitten.. Dus zeg dat je der 6 gebruikt *noem nu maar wat hoor* en de volgende keer weer en dan weer.. Dan zit je al op 18!!!!!!

En daarnaast ben je misschien ook wel niet de enigste thuis die het doet.. dus als jij er dan 6 doet en je moeder/zus ook zoiets zijn het er alsnog meer!!!!

Kortom TIP: GEWOON NIET DOEN!!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 13:34

Jeetje Urielle.. heftig! Ach gut

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 13:35

ArGieVai schreef:
ik trek ze gewoon door.. heb normaale tampons, en nog 3 meide in huis, nog nooit verstopt geweest en iedereen doet em in de pot Knipoog

Dat is pas lekker fris als dat ding eens wel verstopt raakt Clown

Dan vliegen de tampons je pas echt om de oren Haha! Vork

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 13:37

Ik gooi ze direct weg, niet in het toilet.

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 13:38

MsMarit schreef:
Nee maar dat blijft lekker zitten.. Dus zeg dat je der 6 gebruikt *noem nu maar wat hoor* en de volgende keer weer en dan weer.. Dan zit je al op 18!!!!!!

En daarnaast ben je misschien ook wel niet de enigste thuis die het doet.. dus als jij er dan 6 doet en je moeder/zus ook zoiets zijn het er alsnog meer!!!!

Kortom TIP: GEWOON NIET DOEN!!

Mwa... de kans dat ze alle 8 op dezelfde plek blijven zitten en dan een maand gaan zitten wachten op soortgenootjes lijkt me sterk...

En behalve mijn vriend heb ik niemand in huis... de kans dat hij ook tampons gaat doortrekken schat ik vrij klein... Clown

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 13:39

haha dorus krijg je geen bezoek dan?
Ik blijf erbij, vind weggooien gewoon verstandiger en tis toch niet zon moeite?

MsMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 13:47

Ik zeg toch ook neit dat ze allemaal op 1 plek blijven zitten.. maar als je het lang doet kan het er op een gegeven moment niet meer door hoor.. en dan is het verstopt en heb je dus een Probleem!!!!

Maar ja jullie moeten het allemaal zelf weten...

Mag ik ook vragen waarvoor denk je dat die prullebakjes er staan?!

MsMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 13:47

Ik zou dan trouwens niet of vakantie gaan naar Griekenland... Daar mag jeje wcpapiertjes niet eend doortrekken laat staat die tampon!!!

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 13:48

elke tampon die doorgespoeld word is een hindernis extra voor zijn nakomeling, en dat stapelt na verloop van tijdt zowizo op.

maargoed, jullie doen lekker wat jullie willen, mijn vrindin zal nooit dat ding mogen doorspoelen van mij.

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 13:49

MsMarit schreef:

Voor maandverband...

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 13:51

MsMarit schreef:
Ik zeg toch ook neit dat ze allemaal op 1 plek blijven zitten.. maar als je het lang doet kan het er op een gegeven moment niet meer door hoor.. en dan is het verstopt en heb je dus een Probleem!!!!

Maar ja jullie moeten het allemaal zelf weten...

Hohoho.. hold your horses... Wow!

De vraag in dit topic was: spoel je ze door ja of nee.....
Mijn antwoord is vrij duidelijk, jouw argumenten om het niet te doen ook.... maar feit blijft dat ik dit doe, al 15 jaar, en dat ik dat niet ineens ga veranderen door dit topic...

Verder vind ik je te fel, en je manier van reageren denigrerend... live and let live....

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 13:52

manie schreef:
MsMarit schreef:

Voor maandverband...

en denk je dat dat het enige is...? en wat is maandverband? toch hetzelfde vieze zooitje als een tampon ofniet soms.. en dat is wel normaal om weg te dumpen, maar een celindertje met een mooi koordje aan is vies Haha! ow wat een gekke meiden hier

MsMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 13:53

Voor ALLES wat er voor die periode geld...

En trouwens als er nou briefjes hangen *die bijna overal hangen* met het verzoek om Maandverband en tampons niet door te spoelen... Doen jullie het dan nog!?

whahhah Juist Joel!!

Ik kan wel fel zijn.. maar ik begrijp het gewoon niet.. probeer het te gaan begrijpen maar denk niet dat het me gaat lukken!!

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 13:53

joel schreef:
elke tampon die doorgespoeld word is een hindernis extra voor zijn nakomeling, en dat stapelt na verloop van tijdt zowizo op.

maargoed, jullie doen lekker wat jullie willen, mijn vrindin zal nooit dat ding mogen doorspoelen van mij.

Ben jij even blij dat ik je vriendin niet ben....
Mijn vriend kan hoog en laag springen... maar wat tampons betreft, ga ik toch echt mn eigen gang!

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 13:55

joel schreef:
en denk je dat dat het enige is...? en wat is maandverband? toch hetzelfde vieze zooitje als een tampon ofniet soms.. en dat is wel normaal om weg te dumpen, maar een celindertje met een mooi koordje aan is vies Haha! ow wat een gekke meiden hier

En... hoeveel ervaring heb jij persoonlijk met maandverband en tampons? Clown

De reden dat ik tampons gebruik is dat ik maandverband al helemaal goor vindt, en tampons minder, bovendien kun je tampons makkelijk doorspoelen, dus heb je geen last van dat gore gedoe met die zakjes en dergelijk....

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 13:55

jaa wees blij dat jou vriend zo braaf is, maar jij bent dan ook niet vies om later met een verstoppping het strontwater uit je wc hal of badkamer te liggen poetsen wat je een week later nog riekt haha,

het is juist de miserie die er later bijkomt die ik vermeiden wil. ik heb 2X een leiding mogen opengooien toen ik nog wegenbouwvakker was, en echt aangenaam is dat heus niet.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 13:56

nee tuurlijk trek ik dat niet door...

ontlasting en urine lossen op, evenals wc papier, maar alle andere afval moet je gewoon in je prullenbak doen.
gewoon wc papiertje eromheen..wel zo netjes Knipoog

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 13:58

joel schreef:

Ik denk niet dat jij hier over kunt oordelen als man zijnde.....
Een maandverbandje scheur je heel handig even uit je onderbroek en je kunt dat ding oprollen zonder ook maar met een spetter gorigheid in aanraking te komen.

Met zo'n volgezogen tampon is dit toch een ander verhaal.

Daarnaast geven de fabrikanten aan dat het meestal gewoon door het toilet kan. Bij de maandverband staat uitdrukkelijk vermeld dat het NIET mag.

Ik blijf erbij dat als je toilet van een tampon al verstopt, dat je beter over renovatie van je riool kunt nadenken....

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 14:00

manie schreef:
joel schreef:

Ik denk niet dat jij hier over kunt oordelen als man zijnde.....
Een maandverbandje scheur je heel handig even uit je onderbroek en je kunt dat ding oprollen zonder ook maar met een spetter gorigheid in aanraking te komen.

Met zo'n volgezogen tampon is dit toch een ander verhaal.

Daarnaast geven de fabrikanten aan dat het meestal gewoon door het toilet kan. Bij de maandverband staat uitdrukkelijk vermeld dat het NIET mag.

Ik blijf erbij dat als je toilet van een tampon al verstopt, dat je beter over renovatie van je riool kunt nadenken....

Precies..... geen woord aan toe te voegen!

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 14:07

een fabrikant is geen rilooldeskundige, hun techniekjes van oplosbare spulletjes blijven bij theorietjes en niet bij praktijk.

en je kan best zeggen wat je wil maar toe ik wegenwerker was heb ik diverse riooleringen aangelegd zowel in de stad als het platteland.
en straatriool ziet er zo uit
http://www.leuven.be/ftp/Riool.jpg
en daar zie jij geen probleem mee, ik ook niet,

het probleem vormt zich echter bij je huisaansluiting, de aansluiting tussen je huisafvoer en straatriool ziet er als dit uit,
http://www.broekema-luppen.nl/watdoenwij/riool-1.jpg
hier blijven de verstroppingen zitten, dit is een soort overloopbak om de geur van de straatriool tegen te houden.

de afvoer van je huis ziet er als volgd uit
http://www.wasserette.nl/Riool%20parkeer%20garage..jpg
maar dan iets beter infeite, dus zo breed is het allemaal niet.

maar jullie zien enkel de wc pot staan, en jullie denken dat alles zomaar plonst in een grooote stenen gemetste riool zoals je ze in NY vindt.. keep dreaming

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 14:11

Heb je wel eens de doorsnee van een tampon bekeken??
En die van het riool.....
Man dat gaat toch prima!
Als het niet zou gaan zou van de gemiddelde wijk wekelijks het riool op de schop moeten, en dit is gelukkig niet het geval.
De meeste problemen ontstaan bij verzakte riolen of te kleine (verouderde) buizen.
Op een hoofdriool zit toch vaak een persleiding en dat is het al helemaal geen probleem meer.
Dus verstopt de boel van een tampon dat is er een constructiefout en is het tijd voor renovatie. Simpel toch?

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 14:14

joel schreef:
een fabrikant is geen rilooldeskundige, hun techniekjes van oplosbare spulletjes blijven bij theorietjes en niet bij praktijk.

en je kan best zeggen wat je wil maar toe ik wegenwerker was heb ik diverse riooleringen aangelegd zowel in de stad als het platteland.

Ik ben bang dat je aan een soort van beroepsdeformatie lijdt, omdat je alleen problemen bent tegengekomen.
Hier zijn inmiddels ik weet niet hoeveel mensen die de zooi gewoon doorspoelen zonder enig probleem. Heb je daar een verklaring voor dan?
Zo dramatisch als jij voorstelt is het in de praktijk immers niet.

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 14:17

persleiding zit enkel bij de aanvoer van water, niet bij een afvoer lieve schat.. een afvoer riool loopt altijdt 1% naar beneden.

en wanneer is een riool verouderd, juist over een jaar of 25, en bedenk dan maar eens hoeveel watjes jij erdoor geflocht hebt tegen dan, heb je de doorsnede van de riool en tampon bekeken? gaat perfect he, heb je de vorm al gezien van de aansluiting tussen huis en straat riool? dat is andere koek he!, maar jullie meiden kennen dat niet, nooit gelmeerd en ook nooit interesse in gehad, het zijn wij mannen die de zooi wel mogen opkuisen, jullie zijn boos als we met vuile schoenen het huis in gaan en dan moeten wij ze uitdoen, maar als wij boos zijn omdat door jullie afval de afvoer stropt zit dan zeggen jullie "niet mijn probleem" euh.. mis ik iets...

daarnaast meen ik zelfs dat afval in het algemeen nooit door de wc mag.

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 14:18

manie schreef:
Ik ben bang dat je aan een soort van beroepsdeformatie lijdt, omdat je alleen problemen bent tegengekomen.
Hier zijn inmiddels ik weet niet hoeveel mensen die de zooi gewoon doorspoelen zonder enig probleem. Heb je daar een verklaring voor dan?
Zo dramatisch als jij voorstelt is het in de praktijk immers niet.

als je het probleem nooit tegengekomen hebt zal je ook nooit het probleem zien.