Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bloempje1 schreef:Of ik het kan opvoeden weet ik niet,heb natuurlijk nooit een kind al gekregen.
Citaat:"En laat die "mutsen" met hun eigen mening maar lekker links liggen."
Citaat:En na drie keer sex met condoom heb je dat ook wel gezien
Citaat:Voor je leeftijd vind ik je enorm hard en vraag me af of jij wel volledig weet waar jij het over hebt.
Prissey schreef:Haay,
Ik wil toch wel even hier wat aan kwijt. Oke dit meisje is zwanger zij kiest zelf voor het leven, ik zeg eerlijk ik ken deze dame ook redelijk persoonlijk. En ze weet hoe ik over deze sutiatie denkt, je kan niet zeggen ik "je pakt het op en na een maand gooi je het weer weg". Maar de ts ik heel erg jong, en ook nog niet volwasse in haar doen en laten. Maarja ik neem aan dat daar vanzelf verandering in zal komen. Verder iedereen is vrij om zijn mening te geven vind ik, ik zie best in dat Onyx88 er zo over denkt. Het klinkt allemaal ook zo bizar. En eerlijk gezegt is het Bizar, meisje heb zelf geen inkomste geen studie enz. Maar daarom kan ze nog wel misschien een kind opvoeden, ik weet het niet en dat zal ook afwachten blijven. Als haar vriend haar ooit laat vallen zoals gezegt wordt. Dan zal ze toch moeten werken want geld krijg je niet zo in je laadje geschroven. Als dat zo was hoefde ik ook niet full-time aan de slag.
Groetjes prissey
jodoka schreef:Gaat me niet om wel of niet minderen reacties,ik had al een poos niet gereageert en doe het ook niet meer.Ik weet voldoende..En ben al erg weinig op bokt.En daarom heb ik mn eigen keuze beslist en ga der voor.En als ik iets wilt weten of niet of jullie kunnen jullie mn pmen.En veder ben ik binnenkort te vinden in zwangerschaps topic.dus daar kunnen jullie me ook vinden..Veder mag het gesloten worden..Gaat me dus niet om reacties..
jodoka schreef:Hallo,
Er hoeft niet meer gereageert worden.We weten hoe en wat en de keuze staat vast.
Als ik vragen heb of jullie mn pm box staat open..
Veder mag het topic opslot