Hoe agressieve cyclus vriend doorbreken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

juline

Re: Hoe agressieve cyclus vriend doorbreken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 14:19

klinkt heel raar maar heb er veel gevallen mee zien worden opgelost, laat hem zijn aggresieviteit omzetten in muziekale energie, veel adhd gevallen zijn verminderd door dat ze zijn gaan drummen. klinkt raar maar denk er eens over na

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 14:20

Hmhm dat was het plan ook, dit gedrag omzetten in ander gedrag. We denken erover na om een boksbal oid te kopen. Van mij part rent hij de trap een paar keer op en neer Knipoog

juline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 17:57

hopleijk gaat het lukken, idd sporten is ook geen gek idee

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 10:34

Sporten is zeker een goed idee. Mijn vriend is ook gaan sporten, maar hij vind het eigenlijk nog te weinig Tong uitsteken Hij moet echt meerdere keren per week gaan trainen om zn energie kwijt te raken. Probleem is alleen dat de tweede training bij ons vervallen is, dus even kijken hoe we dat gaan oplossen Scheve mond

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 12:47

Mijn vriend werkt 5 dagen in de week, dus die dagen is hij veeeeeel minder impulsief omdat hij lichamelijk zwaar werk doet. Zaterdagochtend is hij 2 uur lang leiding van jonge kids, dus hij is pas tegen de avond en zondag erg impulsief. Overigens tijdens zijn werkdagen wil hij wel eerder chagerijnig zijn Nagelbijten / Gniffelen