hinge schreef:slecht tegen aanrakingen kunnne heeft nog 100derden andere redenen
Maar is toevallig wel heel kenmerkend voor veel autisten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hinge schreef:slecht tegen aanrakingen kunnne heeft nog 100derden andere redenen
rachelthinka schreef:is idd kenmerkend voor veel autisten, zie dat op me werk ook nl.
maar ik heb er zelf ook een hekel aan, tenzij het mensen zijn waar ik een hele goede band mee heb, maar anders moet je echtvan me afblijven!
ellepel schreef:enne.....
meeste autistische mensen hebben toch een bepaalde tic, driex iets aanraken, of bepaalde woorden zeggen, of ander soort "tics"
hebben jullie die ook?
ellepel schreef:enne.....
meeste autistische mensen hebben toch een bepaalde tic, driex iets aanraken, of bepaalde woorden zeggen, of ander soort "tics"
hebben jullie die ook?
Sullie97 schreef:Misschien een domme vraag, maar: Hebben jullie ook wel eens het gevoel dat alles vastloopt?. Dat je dus niet meer weet hoe het verder moet, als er veranderingen of iets optreden. En hoe voorkomen jullie het of lossen jullie het op?
Bij mij gebeurt het wel eens en dan weet ik het ook echt niet meer hoe ik een probleem moet aanpakken en oplossen. Gelukkig heb ik mijn ouders die samen met mij dan alles weer op een rijtje zet en dan komt het van eigens goed.
Citaat:Misschien een domme vraag, maar: Hebben jullie ook wel eens het gevoel dat alles vastloopt?. Dat je dus niet meer weet hoe het verder moet, als er veranderingen of iets optreden. En hoe voorkomen jullie het of lossen jullie het op?
Jordy schreef:Sullie97 schreef:Misschien een domme vraag, maar: Hebben jullie ook wel eens het gevoel dat alles vastloopt?. Dat je dus niet meer weet hoe het verder moet, als er veranderingen of iets optreden. En hoe voorkomen jullie het of lossen jullie het op?
Bij mij gebeurt het wel eens en dan weet ik het ook echt niet meer hoe ik een probleem moet aanpakken en oplossen. Gelukkig heb ik mijn ouders die samen met mij dan alles weer op een rijtje zet en dan komt het van eigens goed.
Is geen domme vraag,ik heb dit ook wel eens,alleen kan ik op zo'n moment geen hulp vragen en mijn ouders hebben dan niet door dat ik hulp nodig heb.
Dus uiteindelijk kom ik er zelf weer uit,maarja dan is wel me hele dag verpest..
Jordy schreef:Sullie97 schreef:Misschien een domme vraag, maar: Hebben jullie ook wel eens het gevoel dat alles vastloopt?. Dat je dus niet meer weet hoe het verder moet, als er veranderingen of iets optreden. En hoe voorkomen jullie het of lossen jullie het op?
Is geen domme vraag,ik heb dit ook wel eens,alleen kan ik op zo'n moment geen hulp vragen en mijn ouders hebben dan niet door dat ik hulp nodig heb.
Dus uiteindelijk kom ik er zelf weer uit,maarja dan is wel me hele dag verpest..