Ben jij tevreden over je lichaam?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ktink

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 15:52

Op zich wel
noujah,, er is altijd wel wat waar je over kan zeiken, bijvoorbeeld alle littekens op mijn arm en dat soort dingen .
Maarjah, ik ben wel blij met mijn buik , die is mooj plat

LadyS

Re: Ben jij tevreden over je lichaam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 16:53

Ik denk dat de mensen moeten gaan kijken naar wat ze WEL mooi aan zichzelf vinden en zich minder moeten gaan vergelijken met anderen.

( tenminste ik denk dat veel van deze meiden dit doen, waaronder ik dit ook heel erg heb gedaan > conlusie > je gaat je alleen maar lelijker voelen )

Iedereen is mooi op zijn eigen manier en als je ECHT ontevreden bent over je lichaam, dan kun je er wat aan doen ( sporten, lijnen, zonnebankje etc )

Het belangrijkste is dat je lekker in je vel zit, dat straal je ook uit en dat maakt je mooi!!

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 18:25

ik heb nu een moment dat allees niet goed is..

te dikke buik..
vetjes aan de zijkant van je lichaam..
te dikke kont haha..

sutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 18:59

Ik ben wel tevreden over mijn lichaam, mensen moeten mij accepteren zoals ik ben, en ze moeten kijken na mijn karakter, en niet naar mijn uiterlijk.

Muzefee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:10

Ben redelijk tevreden... zijn wel dingen die ik graag anders gehad had, maarjah... Tis helaas niet anders...

BarbaLala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:13

idd sutje, maar ik heb besloten dat ik toch ga werken aan mijn:
*Buik,
*Ass,
*Bovenbenen.

want ik zie mezelf liever niet al flubberend over het strand schuiflen *denk richting drilpudding *

besluit is er, nu nog de uitwerking

xDramaQueen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:54

ik ben niet perfect, wel uniek, en daarom ben ik blij en tevreden

niekie1967

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:55

dat is heel mooi gezegd princesje

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 23:46

Ja, ik ben tevreden

Tuurlijk zijn er minpuntjes.
Bovenbenen zou ik graag wat minder dik hebben, ik wil cup C ipv D en zou best wat kleiner willen zijn (1.74)

..maar al met al..ben ik best tevreden eigenlijk!

N00tje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 01:06

Ik ben tevreden over mijn lichaam, heb weinig te klagen, er zijn een paar kleine dingetjes, maar daar kijk je maar lekker overheen ook zijn er dingen die niet helemaal mooi zijn die aan mezelf te danken zijn, mijn buik met een gebrek aan buikspieren bijvoorbeeld, sja moet ik maar trainen, maar daar heb ik geen zin in, dus ook niet klagen...

Maar wat ik me afvraag, is waarom mensen die totaal niet tevreden zijn met hun lichaam, wél foto's van zichzelf in hun profiel zetten Als je jezelf lelijk vindt/niet tevreden bent met jezelf, zet je toch geen foto's van jezelf op internet...of ben ik nou gek?

NatasjavE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 12:08

Jamezy schreef:
Flew schreef:
Ik ben heel tevreden over mn lichaam. Okay, ik heb niet zulke grote borsten, en bij sommige truitjes is dat een beetje jammer, maar dat kan me echt heel weinig schelen.

Same here Heb al sinds mijn 16e (ben inmiddels 23) hetzelfde gewicht en dezelfde maten en moet zeggen, ideaal hoor!

Uitdijen doe ik wel na mijn dertigste...

Ja dat dacht ik ook, maar nee hoor. 35 jaar en een kind verder en ik ben nog steeds 58 kilo bij 1.78 lang. Okey dat is 2 kilo meer als 5 jaar geleden maar dat mocht ook wel.
Ik heb wel een forse voorgevel overigens

ponyzotje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 12:37

Vroeger vond ik mezelf niet mooi, kon niet in de spiegel kijken, ik vond het zo lam van me dat ik er niets aan deed.
Ik heb mezelf nooit aan iemand anders gespiegeld of aan een ideaalbeeld, maar wel aan mijn eigen ideaalbeeld: sportiever, of dit en dat.

En nu ben ik goed op weg om daar te raken... en je zou denken dat ik me beter voel. Maar in feite is het net omgekeerd. Dóórdat ik me beter voelde, ging ik beter in mijn vel zitten, straalde ik dat uit, en vanzelf ging die paar kilo's (ok negen...) eraf die ik eraf wou, ik zag er beter uit gewoon omdát ik blij was, zonder dieten oid...

Moraal van't verhaal: niet veranderen om je beter te voelen, maar je beter voelen om dan de persoon te worden (vanzelf!) die je wil zijn. Al is dat maar jezelf aanvaarden, dan is dat ook al de persoon worden, die jij wou zijn

Joonsel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 12:42

Ik vind m'n buik te dik
Verder ben ik opzich wel tevreden
Ik doe aan voetbal en rijd bijna elke dag op m'n paard, dus sportief ben ik wel!

Het kan me verder niet zoveel schelen, alleen wel jammer dat ik sommige kleren niet aankan..

Miran88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 18:13

ik vind mijn bovenbene te dik schaam me dr best voor ik sport ook maar daar hebben ze al gezegd dat ze niet dunner zullen worden heb het ook egt van me moeder maar verder me buik mag iets strakker maar daar ben ik mee bezig haha

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 18:15

over het algemeen ben ik tevreden , maar laat het liever toch niet aan mensen zien met bijvoorbeeld gezamelijk douchen.. ik ben het liefst zo snel mogelijk weer thuis met dat soort dingen .
Ik heb namelijk een scheve rug en daardoor zijn mijn "zijkanten" niet gelijk de ene kant heeft zegmaar een soort hobbel naar de binnenkant erg vervelend vind ik dat als mensen dat zien

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 18:17

Maar ja dat is ook echt zon meisjes/vrouwen ding zeuren over zichzelf ( niet aanvallend of gemeen bedoelt ofzo ) maar het kan natuurlijk altijd beter

Henri3kjuH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 19:24

tsja.. waar ben ik WEL tevreden over?
mn ogen en dan houd het denk ik wel op.
ik vind mezelf te dik mn buik is absoluut niet mooi!
heb te dikke bovenbenen en uuh tsja zoiets

Rocco1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 22:57

ik kan wel zeggen dat ik tevreden ben.. er is altijd wel iets, maar goed dat heeft iedereen

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 09:36

Met het meerendeel van mijn lichaamwel, maar met mijn hoofd niet.
heb een lelijke huid, suf haar waar ik aan kan blijven klussen zonder dat het nou is écht leuk blijft ziten en mijn neus is niet mooi.

Maarja, als ik dit topic zo lees ben ik niet de enige en ik kan wel leven met de dingen die ik niet mooi vind
Er is altijd wel íéts dat mis/verkeerd is

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 09:38

Bentuh schreef:

te dikke buik..
te dikke kont haha..

Dat vind ik dus ook van mezelf

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 17:31

Gurly14 schreef:
Bentuh schreef:

te dikke buik..
te dikke kont haha..

Dat vind ik dus ook van mezelf

nee joh gurly14 ben je gek?! je ziet er super uit hoor

Henri3kjuH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 17:40

jah nja dat kunnen andere mensen wel zeggen zovan nee is niet waar je ziet er mooit uit blabla.. zeggen mensen ook wel tegen mij.. maar ik heb altijd zoiets van.. jaja grapje zeker.. ik zie mezelf.. tsjah als iemand heel anders als hun denk ik.. ik vind mezelf gewoon helemaal niet mooi ofzo

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 17:41

Eejj schreef:
over het algemeen ben ik tevreden , maar laat het liever toch niet aan mensen zien met bijvoorbeeld gezamelijk douchen.. ik ben het liefst zo snel mogelijk weer thuis met dat soort dingen .
Ik heb namelijk een scheve rug en daardoor zijn mijn "zijkanten" niet gelijk de ene kant heeft zegmaar een soort hobbel naar de binnenkant erg vervelend vind ik dat als mensen dat zien

Dat heb ik ook.
Als ik gevoetbald heb, douche ik ook altijd thuis, en nooit daar

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 17:59

Nee, ik ben niet tevreden

M'n buik is te dik, m'n benen ook. M'n haar is lelijk, het zit nooit goed en het pluist. Mooie ogen heb ik ook niet, het is een soort van blauw-groen-grijskleur. M'n neus is ook lelijk, m'n voeten ook. M'n buik is raar gevormd.. Afschuwelijk M'n nagels zijn afgekloven en die krijg ik ook niet mooi, ookal bijt ik geen nagels. Ik heb ook een te dikke kont, en ik heb een aantal littekens dat is helemaal lelijk. M'n hele vorm van m'n lichaam ziet er eigenlijk niet uit

Eigenlijk zeg ik over het algemeen nooit tegen mensen wat ik lelijk aan mezelf vind, alleen af en toe dat ik te dik ben. Als je dat namelijk zegt; Goh, wat heb ik een lelijke neus, dan gaan ze er alleen maar op letten En dit leest toch niemand die ik ken haha..

Marigold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 18:01

mag niet zeuren, alles werkt over het algemeen.
maar toch was ik ook wel graag voor altijd 18 geweest.