Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Orrie_VBW schreef:nou 9 paginas doorgeworsteld![]()
maar heb ook al jaren last ,vaak zwellingen en loop ook al zolang bij de fysio.
het geeft tijdelijke verlichting.
Heb ook een fysio gehad die ook psygiater is. Die zei; je hebt verhoogde gevoelig heid van de spieraanhechtingen.
Maar nu begint de verzekeraar moeilijk te doen, omdat ik al zolang fysio heb en er geen verbetering in zit, duh.
Dus wil mn fysio dat ik weer naar de huisarts ga, alleen 1 probleem ik mag dezse beste man niet.
mijn fysio heeft me al vaker heen gestuurd, en dan stuurt de ha me gewoon weer weg met een pijnstillertje en zegt nog net niet dat ik me aanstel.
Gelukkig ben ik aan t verhuizen en dus een nieuwe huisarts, wil daar dus heen gaan en vragen om een verwijzing naar de reumatoloog.
weet iemand ook een goeden in groningen, die dus ook fybromyalgie doet?
Sorry voor mn lange verhaal, heb ik nog niet eens alles getyptmaar mn handen willen niet meer
_Rianne_ schreef:Ik heb het niet volgens de internist, maar het zit wel in de familie.
[***] schreef:_Rianne_ schreef:Ik heb het niet volgens de internist, maar het zit wel in de familie.
Dat is ook iets leuks, het is niet erfelijk maar komt vaak familiar voor. Mijn zussen en broer hebben het ook(functioneren allemaal prima hoor, net als ik)
Zoals sronnie al zegt, ga eens naar de reumatoloog. Ik werd na allerlei foto's en bloedonderzoeken ook niet begrepen, moest er maar mee leren leven of psychiatrische hulp zoeken, dacht zelf dat ik bechtrew had en heb zelf aan de huisarts om een verwijzing gevraagd, de reumatoloog wist na 20 sec al wat ik had toen ik binnenkwam.....
[***] schreef:Ik slik niks meer maar luister beter naar mijn lichaam, weet van te voren wel waar ik last van krijg en een pijnstiller nemen werkt bij mij vaak als een soort 'uitstel'
Het klinkt als een stomme tip ben ik bang, maar probeer eens (mss nog) gezonder te eten en veel water te drinken en weinig cafeine e.d.
Tegen de slapeloze nachten werkt bij mij alleen regelmatig, en dan nog heb ik het af en toe wel, maar daar slik ik niks voor in de angst nog veel meer slapeloze nachten te krijgen
[***] schreef:_Rianne_ schreef:Ik heb het niet volgens de internist, maar het zit wel in de familie.
Dat is ook iets leuks, het is niet erfelijk maar komt vaak familiar voor. Mijn zussen en broer hebben het ook(functioneren allemaal prima hoor, net als ik)
Zoals sronnie al zegt, ga eens naar de reumatoloog. Ik werd na allerlei foto's en bloedonderzoeken ook niet begrepen, moest er maar mee leren leven of psychiatrische hulp zoeken, dacht zelf dat ik bechtrew had en heb zelf aan de huisarts om een verwijzing gevraagd, de reumatoloog wist na 20 sec al wat ik had toen ik binnenkwam.....
sronnie schreef:Wandelen doe ik vrij veel, ook op aanraden van de arts.
Wanneer het weer het toelaat en mijn benen ga ik savonds even een rondje lopen, en ook met het paard ga ik soms een rondje door het park.