sunshine bodylotion + slimme actie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 17:10

patos schreef:
Super goed!

Oei, ga ik het aandurven...????
ik>>> <<<ik

Britty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 17:36

*inspecteerd nu kritisch haar benen*

nou, op die foto's zie je een heel duidelijk verschil, maar dat zie ik toch echt niet bij mezelf terug! Ik heb die van nivea en dove. Ik zie wel enig verschil hoor, dat wel. En het vlekt niet, wat ik echt helemaal geweldig vind!

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 17:52

Hoelang heb je het al op dan?

Britty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 17:59

volgens mij nu bijna 2 weken en ik smeer trouw iedere dag na het douchen....

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 18:16

Ok, dan probeer ik het nog 1x met eerste gewone bodylotion Ik heb het ook al x gebruikt zonder scrubben en met hetzelfde resultaat namelijk

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 18:19

Ik heb er eigenlijk ook wel interesse in
Durf ik het aan, of niet?

enid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 13:03

Ik heb vanmorgen ook mijn benen ingesmeerd..ik heb die van nivea. hij ruikt trouwens heel lekker,
ik heb eerst mijn benen gescrubt en daarna heel goed geschoren. toen goed ingesmeerd..hoop dat ik het gelijkmatig heb ingesmeerd. ik ga zo even kijken hoe het eruit ziet..ben benieuwd!

enid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 13:31

Nog even een vraag.. Ik heb dus alleen mijn benen in gesmeerd.
komende zondag vertrek ik naar barcelona--> dus ik moet ik bikini rondlopen:P maar mijn moeder zegt dat als ik het flesje volg en 5 dagen achter elkaar smeer ik voor banketstaaf loop. want dan heb ik een wit lijf en kei bruine benen. wat doen? woensdag nog 1x smeren en daarna niet meer? want mijn hele lichaam gaat niet in mijn eentje.

heeft er iemand zijn hele lijf gedaan? zoja hoe en hoe ziet het eruit?

andrea16

Re: sunshine bodylotion + slimme actie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 13:34

Ik zou niet doorgaan met alleen je benen, dan krijg je idd het effect wat je moeder zei
Dan zou ik je gewoon helemaal insmeren of helemaal niet.

sans6

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 13:38

kan je moeder niet je rug insmeren dan?? dat is het enige lastige, de rest lukt wel toch??

enid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 15:01

Ik heb iets anders dr op gevonden..alleen weet neit of dat een goed plan is. het bruin worden gaat vooral om mijn benen. ben net onder de zonnebank geweest. als ik nou mijn benen in smeer en ik e rest bij houd met de zonnebank (die nivea heeft trouwens geen bijwerkingen ofzo bij mij met de zonnebank..was ik bang voor hahah) dan moet het lukken toch??

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 18:19

@enid, dat is ook mijn plan. Alleen ga ik uit principe niet onder de zonnebank, ik ga liever gewoon de zon in met een goede factor zonnecrème, das minder schadelijk. Mijn benen hebben volgens mij minder pigment, die kleuren door de zon bijna niet, maar met dove wel.

Ronja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 18:43

Het enige wat ik vervelend vind, is dat ik bruine nagelrandjes krijg van dat spul! Moet toch grondiger mijn handen wassen en nagels schoonmaken blijkbaar. Verder werkt het wel alleen volgens mij niet zo duidelijk als op de foto eerder in dit topic. Ik vind dat je huid er wel fijn van gaat aanvoelen!

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 13:55

Heb gister op de Makro van Nivea 2 tubes meegenomen, was nog in de aanbieding ook. Armen en benen ingesmeerd, rest had ik geen zin in haha, en het resultaat mag er zijn hoor! Is wel héél subtiel, maar nergens vlekken oid, ziet er heel natuurlijk uit, echt alsof je gewoon eventjes in de zon hebt gezeten.. Staat ook op de tube dat je pas na enkele dagen écht duidelijk verschil ziet, en dat geloof ik ook wel! Verder ruikt het echt superlekker en het smeert gewoon fijn, dus ga vanavond weer aan de gang hoor

_Ilona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 14:14

hm wij hebben nu ook een tubbe in huis maar durf het nog niet aan ik wacht eerst het resultaat bij mijn moeder af haha

Lina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 16:35

ik had het op m'n gezicht gesmeerd,,
Ik hou nl. niet zo van plamuur en ik dacht dat dit miss de oplossing was..
En na 3 dagen smeren heb ik een lekker bruin gezicht ,, (en het ziet er natuurlijk uit )

Dus ik kom op school dinsdag,, iedreen : wow wat ben jij bruin., ik het ze vertellen , en nu wil iedereen dove sunshine (goed reclame gemaakt)

Wat wel een mutsenactie was: Benik het vergeten van m'n handen af te wassen :S:S:S... ahumm,, Dus de binnekant van m'n handen is oranje..

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 19:33

Jaaaa hahahah dat had ik nou de eerste keer ook

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 20:50

Ik heb Dove gekocht maar hoe zie ik nou welke tint het is, er was er maar een? Beetje blond dat ik het vraag maar goed, ik zie het echt niet.

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 21:54

Iemand pls? NOOD! Er staat op 'voor alle huidtypen'. Heb ik dan de lichte of de donkere te pakken???

Revanches

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 22:45

enid schreef:
Nog even een vraag.. Ik heb dus alleen mijn benen in gesmeerd.
komende zondag vertrek ik naar barcelona--> dus ik moet ik bikini rondlopen:P maar mijn moeder zegt dat als ik het flesje volg en 5 dagen achter elkaar smeer ik voor banketstaaf loop. want dan heb ik een wit lijf en kei bruine benen. wat doen? woensdag nog 1x smeren en daarna niet meer? want mijn hele lichaam gaat niet in mijn eentje.

heeft er iemand zijn hele lijf gedaan? zoja hoe en hoe ziet het eruit?

Ik adviseer je dan wel je hele lichaam te doen.vraag anders of je mams je even wil helpen!

enid

Re: sunshine bodylotion + slimme actie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 10:26

Ow jongens Hahaha ik heb weer een domme actie..
Mijn benen zijn heel mooi gelukt..hier en daar een klein streepje maar goed.
Maar!...ik was mijn voeten vergeten dus nu lijkt het net of ik zeg maar een legging aan heb die stopt bij mijn voeten.
Ik laat het er nu maar afslijten..
zou het slim zijn om mijn voeten bij te smeren? straks heb ik juist bruinere voeten als mijn benen..

dramaa

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 11:49

Ik zou gewoon weer wachten en heel erg scrubben met een washandje en evt. scrubsel.. Daarna weer beginnen met smeren
Je bent idd heeel slim

enid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 14:17

hahaha ja maar het ergste is dus dat ik zondag vertrek naar barcalona..en ik maandag vrij hard uitgelachen word als ik ver=schijn met witte voeten en mooi gebruinde benen

Lina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 14:53

kzou gewoon je voeten insmeren..

enid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 16:02

Nou..Heb net mijn hele benen maar gedaan..het is alles of niks.
ben benieuwd..en anders word het morgen avond HEEL hard scrubben...en anders..hebben mijn vriendinnen lol