Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mini_bienie schreef:Ik heb helemaal geen last gehad van het inbrengen van mijn spiraaltje...
leo21 schreef:Dan nu mijn verhaal..
Ik ben al 2 jaar aan de pil, diane 35 en dat is altijd goed bevallen. Ik heb 2 weken geleden mn stopweek gehad. Ik slik altijd op dinsdag mn laatste pil en dan word ik op zondag pas ongesteld en dan woensdag begin ik weer aan mn nieuwe strip. Maar ik ben dus vanwege wat problemen vergeten om woensdag aan mn nieuwe strip te beginnen en daar kwam ik donderdag achter dus ik heb er donderdag 2 genomen. En nu het stomme..Ik heb er verder niet bij nagedacht omdat ik dacht dat het toch weer een nieuwe strip is dus dat het dan niet zoveel uitmaakt als je per ongeluk een dagje te laat begint. Dus ik heb zaterdag gewoon seks gehad zonder een condoom. De hele week nergens last van gehad maar toen de week daarna ging ik er toch overna denken en sindsdien heb ik telkens hele erge buikpijn maar ik denk/hoop dat dat meer door de spanning komt. Mijn vriend is al naar de ggd geweest en die dokter daar zei dat de kans niet groot is omdat je lichaam nog aan het herstellen is van je menstruatie en dat dat eitje nog niet rijp was enzo en dat je eisprong pas in de 2e week is en omdat we het dus aan het begin van de 1e week hebben gedaan de kans klein is. Maar toch ben ik zelf heel bang omdat die spermacellen toch 3 dagen in leven blijven en misschien toch dat eitje die dan wel inmiddels is vrijgekomen heeft kunnen bevruchten.
Ik hoop dat iemand me er mee kan helpen.
Want ik ben echt heel erg bang dat het mis is gegaan.
Liefs Leonie
vicky schreef:mini_bienie schreef:Ik heb helemaal geen last gehad van het inbrengen van mijn spiraaltje...
nou dan hoop ik dat het bij mij ook zo gaat!
heb jij al een kind?
ik ben volgende week aan de beurt
ben de pil zo zat en vergeet hem regelmatig
welk spiraaltje heb jij?
M3isSi3j schreef:heb niet alle pagina's door gelezen dus misschien dat mn vraag er al tussen staat...
Ik heb sinds 7 a 8 maanden het mirena spiraaltje.. en sinds die tijd heb ik last van baarmoeder infecties na de sex.. We hebben onderzoeken gedaan en heb er ook medicijne voor.. hebben hie rmeer mensen last van? En blijft dit zolang ik dat spiraaltje heb?
M3isSi3j schreef:M3isSi3j schreef:heb niet alle pagina's door gelezen dus misschien dat mn vraag er al tussen staat...
Ik heb sinds 7 a 8 maanden het mirena spiraaltje.. en sinds die tijd heb ik last van baarmoeder infecties na de sex.. We hebben onderzoeken gedaan en heb er ook medicijne voor.. hebben hie rmeer mensen last van? En blijft dit zolang ik dat spiraaltje heb?
niemand?
Eliane schreef:Iemand ervaringen met het koperspiraaltje? Ik gebruik dus nuvaring maar wil per sé van de hormonen af en heb net van de gynaecoloog gehoort dat het koperspiraaltje uiterst betrouwbaar is en ook eigenlijk het enige alternatief zonder hormonen...
Nu zit ik dus een beetje te twijfelen maar heb eigenlijk geen keus als ik er vanaf wil
Morris schreef:Ik wil eigenlijk ook van de pil af, maar ik wil niet zwanger worden. Koperspiraal, als ik het zo lees, rrrrrrrrrr, nee ik vind het een beetje eng. Ik denk dat ik eerst de nuvaring ga proberen, hier ben ik erg nieuwsgierig van geworden.
leo21 schreef:Dan nu mijn verhaal..
Ik ben al 2 jaar aan de pil, diane 35 en dat is altijd goed bevallen. Ik heb 2 weken geleden mn stopweek gehad. Ik slik altijd op dinsdag mn laatste pil en dan word ik op zondag pas ongesteld en dan woensdag begin ik weer aan mn nieuwe strip. Maar ik ben dus vanwege wat problemen vergeten om woensdag aan mn nieuwe strip te beginnen en daar kwam ik donderdag achter dus ik heb er donderdag 2 genomen. En nu het stomme..Ik heb er verder niet bij nagedacht omdat ik dacht dat het toch weer een nieuwe strip is dus dat het dan niet zoveel uitmaakt als je per ongeluk een dagje te laat begint. Dus ik heb zaterdag gewoon seks gehad zonder een condoom. De hele week nergens last van gehad maar toen de week daarna ging ik er toch overna denken en sindsdien heb ik telkens hele erge buikpijn maar ik denk/hoop dat dat meer door de spanning komt. Mijn vriend is al naar de ggd geweest en die dokter daar zei dat de kans niet groot is omdat je lichaam nog aan het herstellen is van je menstruatie en dat dat eitje nog niet rijp was enzo en dat je eisprong pas in de 2e week is en omdat we het dus aan het begin van de 1e week hebben gedaan de kans klein is. Maar toch ben ik zelf heel bang omdat die spermacellen toch 3 dagen in leven blijven en misschien toch dat eitje die dan wel inmiddels is vrijgekomen heeft kunnen bevruchten.
Ik hoop dat iemand me er mee kan helpen.
Want ik ben echt heel erg bang dat het mis is gegaan.
Liefs Leonie
felicity schreef:Na het hele topic door gelezen te hebben. En verschillende sites bezoekt te hebben. Denk ik dat mijn pil te licht.
Ik slik nu de microgynon 30 en heb best vaak last van doorbraakbloeding. Ook vergeet ik het heel snel. Nu staat het in mijn aganda van mijn telefoon en hij piept dan wanneer ik hem moet slikken. Maar dat vind ik eigenlijk niks.
Ik zit nu te denken aan de vuviaring. Lijkt me ideaal. Hoef ik er niet meer zo vaak aan te denken. En ik kan toch mijn stopweken regelen.
Hoe hebben jullie het verteld bij de huisarts. Ik ben een een echte stresskip. En ben net verhuisd en ken mijn huisarts dus ook niet. Zie er dan ook behoorlijk tegen op.