Griep 2026

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:02

Mars schreef:
Ik hoop voor de zorgmedewerkers dat Petpa een hele goede gezondheid heeft en nooit in een ziekenhuis terecht komt. De manier waarop ze over zorgpersoneel schrijft 'billenwassers' blegh :r

Dank je voor je hoop.
Die waardeer ik!
Wellicht even terug lezen op welke reactie mijn reactie gebaseerd was.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:10

Ik ben nog steeds brak.
Vandaag wel voor het eerst mezelf weer eens in een jeans gehesen ipv als een slons door het huis te lopen _O-

Wil vanmiddag eigenijk even paracetamol halen maar momenteel nog geen moed voor.

Ben bang dat maandag gaan werken nog iets te hoog gegrepen is. Maar kan zomaar ineens omslaan naar goed voelen.

Op dinsdag ben ik altijd vrij dus ik hoop anders woensdag weer aan de slag te gaan.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:29

Ik zou gewoon nog die maandag meepakken hoor, even bijkomen!

Electra63

Re: Griep 2026

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:46

Ik voel me sinds gisteren een stuk beter. Ik heb net lekker gedoucht en na 18 dagen eindelijk mijn lenzen weer in.
Ga zo lekker boodschappen doen.
En dan maandag weer werken (vanuit huis).

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:49

Ik voel me sinds gister ook weer stuk beter. Enige klacht die ik nog heb is de vermoeidheid.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:51

DuoPenotti schreef:
Ja, als er klachten zijn word het gedaan. Maar niet standaard. Dacht dat percy dat bedoelde.
Dat is in Nederland niet.

Heeft het nut, weinig.
Geeft het patiënten een fijner gevoel. Ja dat wel.

Klopt, hier is het nu standaard. Het zal echt niet optimaal beschermen maar blijkbaar genoeg om het voor nu te verplichten.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:06

Ik ben terug van de boodschappen met de auto, maar dat is toch wel een tegenvaller. Ik ben echt kapot.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:03

Hier ook, dacht zal ff neusspray halen, bibliotheek, kip en kaas op de kleine markt. Alles binnen een straal van 20 meter.
Ben gesloopt.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:41

Hier ook behoorlijk de griep maar ook hoogzwanger. Gister nog in het ziekenhuis geweest omdat zowel baby als ik een veel te hoge hartslag hadden. Ook had ik wee-achtige klachten maar ben nog maar 35 weken. Dus dat was wel spannend
Ik was ook enorm kortademig. Inmiddels gaat het gelukkig wel wat beter. Het zijn nu vooral meer verkoudheid klachten. Hopelijk snel beter, niet leuk..

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:31

Kabayo schreef:
Hier ook behoorlijk de griep maar ook hoogzwanger. Gister nog in het ziekenhuis geweest omdat zowel baby als ik een veel te hoge hartslag hadden. Ook had ik wee-achtige klachten maar ben nog maar 35 weken. Dus dat was wel spannend
Ik was ook enorm kortademig. Inmiddels gaat het gelukkig wel wat beter. Het zijn nu vooral meer verkoudheid klachten. Hopelijk snel beter, niet leuk..

Ach, sterkte en vooral lekker je rust pakken, zodat de kleine nog lekker ff in je buik blijft zitten.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:50

Ben bang dat ik er óók wéér aan mag geloven. Rondom kerst óók al strondverkouden en vanmorgen lichte irritatie in mn keel. Nét nadat ik gisteren avond een vakantie voor volgende week geboekt heb -:(-

Gelukkig wel een annulering verzekering mocht het doorzetten, maar ik hoop echt nog even 2 weken redelijk op de been te kunnen blijven... ziek op vakantie zie ik niet zo zitten...