Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Ik merk wel dat niet iedereen kan waarderen dat je je grenzen aangeeft.

Het blijft opletten, maar ik zorg er echt voor dat ik niet weer zo diep ga komen want dat heeft me bijna m'n leven gekost...
Soepblik schreef:Heeft hier iemand ook duizeligheid als symptoom? Ik heb sinds een half jaar (ben nu anderhalf jaar uit mijn burnout) NA een stressvolle periode dat ik enorm duizelig ben. Er is verder lichamelijk niets met me aan de hand (is gecheckt), en tijdens de stressvolle periode gaat het allemaal prima, maar dan op het moment dat ik kan ontspannen treedt die duizeligheid in en heb ik soms ook weer last van panieksymptomen.
Heeft iemand dezelfde ervaring?
EngeltjeS schreef:Wow Goldie, dat klinkt ook heftig zeg!!
Maar je bent wel weer heel goed op weg dus. Durf je te zeggen dat je nu tevreden bent met wat je hebt en doet?
Veel meer tevreden eigenlijk dan ik hiervoor was, ik kan ook weer echt genieten ipv maar door door en door
Dus mijn lijf geeft me weer een duidelijk signaal nu (wat weer bijna tot een opname kwam), dus ik ben aan het onderzoeken wat ik daar mee mag doen. En eigenlijk weet ik dat al, maar het antwoord bevalt me niet dus dat heeft even tijd nodig en dat is ook oke.