Fly_high schreef:Jester_ schreef:Sorry maar eet jij uberhaupt wel? Ik ben ook alleen, ik eet eigenlijk nooit warm thuis (en ook vaak lunch en ontbijt op het werk) maar altijd ergens anders en ik kom al gemakkelijk aan de 150 per maand.
Ik denk dat ze maar wat roept50 euro per maand is 11 per week, ongeveer 1,5 per dag. Er is geen enkele soort volwaardig voedsel wat je in Nederland voor dat geld kunt kopen en circa 2000 kcal uit halen. Tja aardappels met margarine
maar dat is echt een hongerwinter toestand.
Suikerverslaving bestaat overigens helemaal niet en van bewerkt eten wordt je niet meteen dik noch ziek. Alles met mate werkt echt stuk beter dan suikervrij hongerwinteren
Ja klopt ik roep maar wat. Ik ben namelijk zo dom dat ik zelf niet weet wat ik uitgeef, ondanks dat ik het bijhoud. Gelukkig weet bokt het wel heel goed allemaal
Maar hoezo staat het mijden van sapjes en geraffineerde suiker gelijk aan hongerwinteren? Ik ben juist degene die zegt dat je moet stoppen met dat calorieën tellen en gewoon kan eten. En dat ik vind dat mensen te weinig eten als ze willen afvallen, en dat ze juist moeten zorgen dat ze geen honger krijgen, om te voorkomen dat ze troep willen eten.
EmptyWords schreef:Het letten op.je portiegrootte is natuurlijk iets dat je altijd moet gaan blijven doen.
Het moet automatisme worden om niet je hele bord vol te scheppen
Dat ligt er maar net aan wat je erop schept. Kan prima hoor. Beter vol scheppen dan na het eten nog trek hebben
Jester_ schreef:Nou als we allemaal nou gewoon gaan leven zoals dorine kan het topic wel dicht en is de obesitas de wereld uit
Het zou wel een stuk rustiger topic zijn
50 euro per maand is 11 per week, ongeveer 1,5 per dag. Er is geen enkele soort volwaardig voedsel wat je in Nederland voor dat geld kunt kopen en circa 2000 kcal uit halen. Tja aardappels met margarine