Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Muronia schreef:Toch een boel mensen die ook de nodige kwalen hebben, dat is helemaal niet fijn.. maar geeft wel het gevoel dat je niet alleen bent met je sores en dat iedereen zijn/haar best doet om er het beste van te maken.
Cer schreef:Ik heb blue zone even gegoogled, maar eigenlijk is dat gewoon 'leven' toch?
gezond eten en bewegen
prompter schreef:Over bewegen las ik laatst een bijzonder interessant boek: Move your DNA. Dat gaat niet over sporten, maar juist over klein bewegen de hele dag door, dat zou effectiever zijn dan 2 keer per week een uur sporten. Ik heb direct wat van die dingetjes ingebouwd in mijn dagelijks leven
lieke2 schreef:prompter schreef:Over bewegen las ik laatst een bijzonder interessant boek: Move your DNA. Dat gaat niet over sporten, maar juist over klein bewegen de hele dag door, dat zou effectiever zijn dan 2 keer per week een uur sporten. Ik heb direct wat van die dingetjes ingebouwd in mijn dagelijks leven
Volgens mij is dit idd 1 van de essenties zoals ze in blue zones leven, dus zorgen dat je blijft bewegen maar wel een soort van gematigd
lieke2 schreef:prompter schreef:Over bewegen las ik laatst een bijzonder interessant boek: Move your DNA. Dat gaat niet over sporten, maar juist over klein bewegen de hele dag door, dat zou effectiever zijn dan 2 keer per week een uur sporten. Ik heb direct wat van die dingetjes ingebouwd in mijn dagelijks leven
Volgens mij is dit idd 1 van de essenties zoals ze in blue zones leven, dus zorgen dat je blijft bewegen maar wel een soort van gematigd