Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ibbel schreef:Staat me iets bij dat tamelijk recent (1-2 jaar geleden?) ook zoiets gedaan is met een jonge vrouw die in de UK lag, uitbehandeld was en van de beademing afgehaald zou worden en toen ook naar elders is gevlogen (en daar ook tamelijk snel erna is overleden)?
pmarena schreef:Bij duidelijk lijden maar een klein restantje twijfel zou ik zeggen probeer iemand zo comfortabel mogelijk te houden, zoveel mogelijk te voorzien in wat wèl plezier geeft, en bij de eerste de beste gelegenheid dat er iets is waarvoor iemand toch onder zeil moet...niet meer wakker laten worden
DuoPenotti schreef:Waarom niet naar Egypte?
Daar hebben ze toch al ervaring. Plus lijkt me ook handiger.
Nou ik hoop dat het positief voor het kleine meisje is. En ze kunnen zeggen: zie je wel Nederland. Er kan veel meer.
Maar ben er helaas bang voor.
Ibbel schreef:Staat me iets bij dat tamelijk recent (1-2 jaar geleden?) ook zoiets gedaan is met een jonge vrouw die in de UK lag, uitbehandeld was en van de beademing afgehaald zou worden en toen ook naar elders is gevlogen (en daar ook tamelijk snel erna is overleden)?
paars schreef:imaudy schreef:Ik vind het wel een levendige kind lijken zo op de foto eigenlijk.
Zo wordt je bespeeld door deze media. Allemaal voor de clicks.