Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Dispar_Vulgo schreef:Kunnen jullie niet tussendoor 'even' langs rijden met die familie?
Overigens heb ik mijn broer trouwens gewoon gebeld met het nieuws. Mannen zijn daar toch anders in, dus ik vond dat wel kunnen hahah

Ik ben inmiddels tante van 6 meiden en 2 jongens, dus kids genoeg, maar de pasgeboren baby fase trekt mij niet heel erg. Dat moet hopelijk veranderen als dit kind er is.
Maar moet dan wel denken aan mijn eigen moeder. 5 kinderen gekregen en kreeg vaak de opmerking dat ze vast wel op een kinderopvang wilde werken (thuisblijfmoeder), maar mam gaf altijd aan alleen haar eigen kinderen leuk te vinden.
Snap dat je niet kan wachten! Ik ook niet. Volgende week eindelijk die eerste echo
Dat vind ik wel erg grappig
Kinderen van andere mensen heb ik niks mee en hoop ook altijd dat ze niet bij me komen.
PineApple schreef:Niet op die termijn, de kleine meneer moet uiteraard ook gewoon naar bed. Handig joh, kinderen![]()
Het is de verjaardag van de dochter van mijn zus (ze wordt 10), en de mensen die komen zijn alleen onze directe familie. Mijn "gezin" van vroeger als het ware. Enige bij wie we dan nog langs zouden moeten is mijn schoonmoeder.
Even over nadenken nog. Heb gelukkig nog 2 weken. Vorige keer viel het mega op en hebben we het maar gewoon gezegd tegen iedereen..omdat ik toen al vanaf week 7 zware HG had en dus iedereen mee kreeg dat ik aan het overgeven was, je houdt een buikgriepje maar zo lang vol. En iedereen weet nu dat ik met een griep nog niet misschien naar mijn moeder zou gaan, dus dan valt het extra op.
Niniane schreef:Dispas_Vulgo: Die Easywalker had ik ook gezien ja haha. Die ga ik toch maar is uitvoerig bekijken.
maar heb al wat oefeningen en gaat nu alweer een stuk beter.

lovelys schreef:Kijk vooral even naar hoe groot de bak is. Er wordt aangeraden om minimaal 6 maanden ze echt liggend te vervoeren (dus zo min mogelijk maxi cosi en zitje van kinderwagen).
Zeker bij veel merken is de bak erg smal/ kort. Hierdoor liggen ze al snel niet meer goed. We hebben dubatti kinderwagen en die heeft dus een mooie grote bak. Zelfs met onze mega kinderen konden we tot 6 maanden hun er in leggen.
Lopen er ook maar even kort achteruit en vooruit, beetje sturen, om vervolgens te denken dat ´ie wel prima is.
wij hadden dan wel wat praktische wensen (klein opvouwen, wandelen veel in bos), maar verder waren we maar een beetje aan het rondlopen met die dingen haha.