Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dispar_Vulgo schreef:Kunnen jullie niet tussendoor 'even' langs rijden met die familie?
Overigens heb ik mijn broer trouwens gewoon gebeld met het nieuws. Mannen zijn daar toch anders in, dus ik vond dat wel kunnen hahah
PineApple schreef:Niet op die termijn, de kleine meneer moet uiteraard ook gewoon naar bed. Handig joh, kinderen![]()
Het is de verjaardag van de dochter van mijn zus (ze wordt 10), en de mensen die komen zijn alleen onze directe familie. Mijn "gezin" van vroeger als het ware. Enige bij wie we dan nog langs zouden moeten is mijn schoonmoeder.
Even over nadenken nog. Heb gelukkig nog 2 weken. Vorige keer viel het mega op en hebben we het maar gewoon gezegd tegen iedereen..omdat ik toen al vanaf week 7 zware HG had en dus iedereen mee kreeg dat ik aan het overgeven was, je houdt een buikgriepje maar zo lang vol. En iedereen weet nu dat ik met een griep nog niet misschien naar mijn moeder zou gaan, dus dan valt het extra op.
Niniane schreef:Dispas_Vulgo: Die Easywalker had ik ook gezien ja haha. Die ga ik toch maar is uitvoerig bekijken.