ivy_power89 schreef:Ik blijf verbaasd over Germie en haar werkelijk meest domme ideeën. De adviezen welke ik zeer regelmatig in dit soort topics voorbij zie komen is waanzinnig (slecht dus)
Deze dame heeft nog nooit echte pijn gekend, want zelfs met een sloot pijnstillers zijn sommige pijnen en zeker zenuwpijnen echt niet af te remmen.
En als je ergens pijn hebt, betekend het dus dat er iets beschadigd is, dan ga je die waarschuwing niet aan de kant vegen en er maar doorheen want je maakt dan alleen nog maar meer kapot.
TS, ik denk dat je pas 10 weken onderweg bent en dat je echt een beetje geduld moet bewaren, al snap ik je frustratie maar al te goed!
Wie is Germie nu echt, door alle commotie rond haar/zijn reacties in topics nieuwsgierig geworden. Profiel geeft een inkijkje en ik vind het heel bijzonder:
ManLeeftijd:25Beroep:Ik heb altijd gelijk.
Maar ben niet eigenwijs. Oh ja, wetenschappelijk opgeleid. WK-deelnemer.Interesses:Veel, maar veel ook niet. Verder ook al 42 jaar in de paarden(hoe dan als je 25 bent). En nog veel meer........ Geen idee hoe ik op zo'n Bokker moet reageren?