Anouk_H schreef:Volgens mij zijn wij kwa 'grote aankopen' nu langzaam compleet, iemand nog iets toe te voegen aan dit lijstje;
Maxi cosi + draaibase voor in de auto (willen nog een 2e, voor beide auto's 1 base)
Kinderwagen
Commode ledikantje en hoge kast
Cosleeper
Box
Behalve een badje, hebben we de baby'meubels' dan wel compleet toch?
Zijn er meerdere hier die veel last van hun rug hebben? Als ik langer dan 10 minuten in mijn auto rijd, krijg ik zo'n hele vervelende zeurende pijn rechts in mijn rug wat doorstraalt naar mijn ribben. En dezelfde pijn begint ook na een half uurtje op de bank. Zodra ik op sta en iets anders ga doen/uit de auto stap, is het in 1 klap ook weer over dus het heeft echt met de houding te maken maar ik krijg dus geen houding gevonden waarbij ik er helemaal geen last van heb..
Wipstoeltje zoals hierboven genoemd wordt kan nog idd, maar mijn zoontje vond er niks aan 
Stokke Tripp Trapp hebben wij gekocht toen zoontje een half jaar was. Willen nu bij de tweede wel gelijk van begin af aan een stoel erbij met newborn set. Gelijk mee aan tafel als we eten 
Rug heb ik geen last van, maar bij een half uur of langer in de auto begint m'n bekken te zeuren. Heel irritant.