Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Nou ik heb alle bijwerkingen en ik ben nog niet eens begonnen.![]()
Dit weekend vreselijk last van mijn darmen gehad, weinig honger, krampen. Als ik nu al begonnen was dan had ik dit dus zeker gezegd dat het daarvan kwam. Maar dat kan helemaal niet.![]()
Of mijn hoofd houdt me voor de gek of het is een raar toeval. Dit heb ik eigenlijk nooit.
Ik krijg het deze week binnen dus dan is mijn buik weer rustig hoop ik. Ben benieuwd.
Suzanne F. schreef:Vandaag ben ik begonnen. Datum opgeschreven en mezelf gewogen. Vanmorgen eerste dosis genomen. Ben erg benieuwd na een maand of 2-3. Dat moet ik het wel geven denk ik. Na 3 maanden ga ik evalueren wat het resultaat is en of ik stop. Prikje stelt echt niks voor, sterker nog, ik voelde het niet eens.
janderegelaa schreef:Suzanne F. schreef:Vandaag ben ik begonnen. Datum opgeschreven en mezelf gewogen. Vanmorgen eerste dosis genomen. Ben erg benieuwd na een maand of 2-3. Dat moet ik het wel geven denk ik. Na 3 maanden ga ik evalueren wat het resultaat is en of ik stop. Prikje stelt echt niks voor, sterker nog, ik voelde het niet eens.
Veel water drinken!
Suzanne F. schreef:Vandaag ben ik begonnen. Datum opgeschreven en mezelf gewogen. Vanmorgen eerste dosis genomen. Ben erg benieuwd na een maand of 2-3. Dat moet ik het wel geven denk ik. Na 3 maanden ga ik evalueren wat het resultaat is en of ik stop. Prikje stelt echt niks voor, sterker nog, ik voelde het niet eens.
janderegelaa schreef:Suzanne F. schreef:Vandaag ben ik begonnen. Datum opgeschreven en mezelf gewogen. Vanmorgen eerste dosis genomen. Ben erg benieuwd na een maand of 2-3. Dat moet ik het wel geven denk ik. Na 3 maanden ga ik evalueren wat het resultaat is en of ik stop. Prikje stelt echt niks voor, sterker nog, ik voelde het niet eens.
Veel water drinken!
paddington schreef:Ben benieuwd of jij ook vreselijk gaat boeren van de Ozempic.
Suzanne F. schreef:Mariska_28 schreef:Misschien leuk om van dit topic een ervaringstopic te maken en ervaringen enzo te delen hier? En eventueel aanbieders, prijzen, types medicatie etc?
Welk merk heb jij nu?
Ozempic via GetWellis.