Ladyson schreef:Veel herkenbare dingen voorbij zien komen (bijv de wasstraat..), maar deze nog niet: in het donker in een spiegel kijken
Ik heb dit ook! Bang dat als ik dan in de spiegel kijk ik een duistere gedaante achter me zal zien !
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Ik zit nu te kijken naar editieNL en ze hebben een onderwerp over mensen die bang zijn voor bananen.
Ik ken echt niemand die daar bang voor is.
Douce schreef:Dankzij het gesprek over het grote vliegende spul besef ik me dat ik toch echt een fobie heb voor langpootmuggen. Die beesten vliegen alsof ze dronken zijn en een kreeg het een keer voor elkaar om meerdere keren op mijn hoofd terecht te komen. Dat gevoel is echt brrrr
Zebrastreep schreef:Oh dat denk ik ook wel dat de meeste angsten overspringen door ouders, familie en mensen waarmee je omgaat.
Hoogtevrees is ook zo'n angst die ik wisselend heb. Mijn moeder heeft dit ook.
Vliegangst komt ook echt van mijn moeder. Ik heb nog nooit gevlogen daardoor.
De dwangneurotische klachten die ik heb zijn vaak erfelijk. Meer mensen in de familie ( weer mijn moeders kant) hebben dit.
Supervixen schreef:Ik zit nu te kijken naar editieNL en ze hebben een onderwerp over mensen die bang zijn voor bananen.
Ik ken echt niemand die daar bang voor is.
beert schreef:https://www.telegraaf.nl/nieuws/3485680 ... ter-wereld
Volgens mij vindt ze ze heel vies “sterke afkeer” staat er. Dus om die reden een fobie.
purny schreef:beert schreef:https://www.telegraaf.nl/nieuws/3485680 ... ter-wereld
Volgens mij vindt ze ze heel vies “sterke afkeer” staat er. Dus om die reden een fobie.
Er zijn zelfs mensen die kokken bij het zien of horen van een bepaald woord/product
poetser schreef:Er schiet mij nog een angst binnen.
Ik ben bang van de frituurpan. Ook alles op gas of met vuur vind ik doodeng.
veneri schreef:Bang zijn voor "iets" onxer het bed.
Snachts niet mn voet/been arm onder het dekbed vandaan durven doen, bang dat "iets" je dan pakt.
Geen idee waarom. Alleen snachts last van.