Het is ergens ook nog wel eng hoor.. staat gepland op 5 oktober. Zoiets kun je niet plannen, voor over 2 weken. Maar merk dat ik met de meeste dingen, niet zo ver vooruit te kijken.
Myfairytale
Geplaatst: 28-08-24 12:44
Wauw!! Wat een supergaaf idee en een prachtige tekst.
Hoop dat je de dag van je leven zult hebben en met heel veel plezier daar op terug zult kunnen kijken.
Heel veel voorpret alvast gewenst en geniet ervan!
Edit: snap dat vooruit kijken heel erg moeilijk is... maar hopelijk doet het ook veel goeds. Ik duim heel hard dat je het nog in heel goede doen mee mag maken!
Prachtige tekst! Alvast heel veel plezier op het feest, en nu met de voorbereidingen uiteraard!
SaraViavia
Geplaatst: 28-08-24 21:25
Woorden schieten inderdaad tekort hier. Ik ben normaal niet zo snel zoo erg onder indruk van iets wat ik lees, maar jeetje ineens kwamen mijn tranen. Mooi om te lezen dat je altijd zo kan geniet van alle kleine dingen en dat is precies wat ik ook altijd doe. Ik hoop ook altijd dat anderen dat ook kunnen, maar ik weet dat dat niet zo is. Moest even slikken toen je schreef over dat onbewust extra genieten.. En dat je het je ouders moet vertellen, pfff. Ik voel je machteloosheid helemaal. Heel veel respect hoe je, ondanks die machteloosheid, alsnog schrijft te blijven genieten van alles. Hele dikke knuffel en wees trots op je mooie instelling
Ik weet ook niet zo goed wat te zeggen ! Ik heb heel veel respect voor hoe jij met de hele situatie omgaat. Geniet van het feest dat vast een prachtige avond wordt. Dikke knuffel
Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 29-08-24 00:15
Wat een pakkende tekst en zo waar, prachtig dat je dit gaat doen en geniet er van samen met iedereen die gaat komen Dikke knuffel van hier!!
Wauw, wat bijzonder, de naam Unique voor het veulen...lijkt me heel mooi te weten betrokken te blijven. Sowieso heel gaaf bij de geboorte aanwezig geweest te zijn!
Voor Monique , Ik ken je niet, ik heb net enkel je topic gelezen en ben diep geraakt. Ik wens jou nog heel veel mooie geniet momentjes met je aller liefsten om jou heen. Dat je hier nog een tijdje bent . Jij bent een van degenen die anderen doet beseffen hoe kostbaar het leven is, gezondheid te koesteren en mensen om je heen lief te hebben. Dank daar voor. Ik wens je een prachtig feest en het gaat je goed ❤️
moniiquee
Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-24 14:38
Zaterdag was m’n vriend jarig en gister als cadeau, heerlijk met een boortje gevaren, bij de Biesbosch. Was weer geniet momentje Toen het begin juni allemaal aan het licht kwam, vond ik zijn verjaardag heel eng.. Maar heel blij om dit weer samen, te hebben kunnen vieren!
En morgen kuur 4.. En dan volgende week scan. Ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest voor de uitslag.. Want Tsja, stel het doet niks.. wat dan. Heel lastig dit