Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Ok, ik heb dus op zolder nog een bak vol..
Dit hangt boven ons bed aan het hoofdeinde:
[ [url=m/JRgTnX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rL9N1I.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NH7q7z.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3bg8B5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit aan het voeteneind:
Linkerkant zo ongeveer is van mij, rechterkant van mijn vriend.
[ [url=m/mqL9nb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een medaille van hout die ik wel mooi vind:
[ [url=m/jDp5XX.jpg]Afbeelding[/url] ]
EmmaVZ schreef:Hier in AA cup land is een bh meer nadelen dan voordelen dus ik snap het wel![]()
Krijg je zelfs bij 5km wedstrijden ook medailles of is het alleen voor de langere afstanden? Ik heb nog nooit een wedstrijd gedaan dus ik heb geen idee.
Goof schreef:Germie, ik zit nog even terug te lezen, maar benoem je nou dat je hardloopt zonder bh?
Hoe dan??
-Namiro- schreef:@Germie, waarom ga je niet fietsen?? Kun je ook helemaal stuk gaan en veel minder directe belasting van je pezen lijkt mij..
Als ik met zoveel tegenzin moest gaan dan zocht ik echt een andere sport. Daarnaast, maar dat heb ik en meerdere hier al vaker gezegd, denk ik dat je niet slim bezig bent om te rennen met de klachten die je ervaart.
BeFunny schreef:Even een andere boeg Germie.
Sprinten gaat niet geef je aan.
Er bestaat iets als slowrun daarbij heb je minder kans op pijntjes en blessures en nee dat is niet gewoon langzamer gaan. Kijk eens of je je kunt aansluiten bij een slowrunners groep.
Zet ook uit je hoofd dat wandelen er niet bij hoort en stop met dat steeds ventileren. Want lopers zoals bijv ik wandelen regelmatig tijdens het hardlopen en daar is niks mis mee. Sterker nog ook dat maakt je uiteindelijk sterker en kom je verder mee. Misschien als jij dat wat vaker toe last dat het ook minder pijnlijk is en makkelijker gaat. Ga lopen op gevoel heb plezier.