Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sanet schreef:secricible schreef:Mwah, dat wil ik wel ontkennen.
In het dossier van mijn man stond op de dag van overlijden "oogt niet ziek, oogt niet pijnlijk, komt lopend binnen", waardoor hij voor de 4e x in 5 dagen naar huis gestuurd werd met zware rugpijn. 12u later was hij dood met een gescheurde aorta.
Jeetje wat heftig!!
Is zware rugpijn een standaard symptoom van een gescheurde aorta?
lazy schreef:De centralist gaat er van uit dat je je bevind op de plek die je doorgeeft.
Een kruising die onder 2 plaatsen valt is lastig (is een simpel systeem), Dan kun je beter de straat door geven die het dichtstbijzijnd is, de centralist zet er wel een notitie bij.
secricible schreef:Ik zie in het buitenland ook heel vaak what3words gebruikt worden in dat soort situaties. In NL nog nooit gehoord dat het gebruikt wordt.
Via what3words kun je dmv 3 woorden die de app genereerd precies iemands locatie opvragen.
What3words.com
Renee1991 schreef:Gaat iedereen nu hier z’n verhaal delen van wanneer de huisarts slecht handelde? Zet er dan ook wat succesverhalen neer
Jennyj01 schreef:Maar als je tevreden bent hoef je niet over te stappen. Je hebt toch een klacht?
Maar je huisarts kan ook bij een collega informeren voor je. Wij zetten ook wel eens iemand over omdat men naar een andere praktijk wil. Dat kan om verschillende redenen zijn. Dan informeer ik bij een praktijk in de buurt en dat kan bijna altijd.En zo krijg je ook wel eens een patient terug.
Zoolgangster schreef:Het succesverhaal qua huisarts is dat deze persoonlijk naar huis kwam om excuses aan te bieden.![]()
![]()
Jennyj01 schreef:Dat is niet helemaal waar. Er is ruimte en er verhuizen immers ook mensen. Wanneer je wil overstappen kan je het beste even met je zorgverzekering overleggen. Die weten welke praktijken open zijn voor nieuwe patienten.