Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saaams schreef:Je eigen maat. Ik heb ze voor mijn moeder bij Zalando besteld. Ze draagt altijd maat 37, die past precies.
Ik heb skechers uno maat 38, pas wel in deze schoen maar ideaal zou voor mij dus ook 38 zijn van dit model.
Ik heb laatst een knalrood model kunnen bestellen via bol.com.
Het is wel een kinderschoen, dus valt 2cm smaller. Maar geen hinder van, ze waren nu flink afgeprijsd.
Ik krijg altijd veel leuke reacties op mijn schoenenvooral de kleur.
Annash schreef:Ik kom ook even om de hoek kijken... draag sinds 2010 al Skechers. Zulke fijne schoenen!
Alleen nu had ik laatst ook 2x kindermaat gekocht en die drukken aan de zijkant tegen mijn teen. Er zit daar geen naad. Nu zie ik jou zeggen dat ze 2cm kleiner vallen - is dat in de lengte, of in de breedte? Als het dat laatste is dan heb ik een verklaring, ik heb in al die jaren echt nog nooit problemen gehad met mijn Skechers maar nu dus wel.Dan moet ik gewoon terug naar 37 volwassenen.
Zie dat er veel vragen hoe ze vallen, mijn maat schoenen is bij Skechers gelijk aan andere schoenen.
Tieneke schreef:Hier ervaring met sketchers in de wasmachine? Ik wil mijn slip-ins in de was doen, dat zou blijkbaar gaan. Maar ik vind het toch spannend
Annash schreef:Potverdorie, dat is zonde van de schoenen. Bedankt voor je antwoord!
Maar dan weet ik in ieder geval waar het aan ligt. Tijd voor 'gewone' dus weer. Jammer, want qua maat zit het verder prima en het scheelt ook nog wel wat geld.
Isabel schreef:Nog nooit zulke slechte schoenen gehad als Sketchers. Flinke peesblessure aan overgehouden.
Oscar schreef:Granoek schreef:Ik heb me er 2 keer aan gewaagd en heb die beide kunnen weggooien, ondanks dat ze in de winkel zeiden dat het kon
Serieus?
Ik heb die ervaring ook met de gewone Skechers (de basismodellen die ze oa. bij Scapino verkopen), maar bij de slip-ins heb ik dit echt nooit gehad.