Sketchers schoenen, hoe vallen ze en bevallen ze?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Re: Sketchers schoenen, hoe vallen ze en bevallen ze?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-24 10:24

Die zijn echt ROOD :D Ik heb ook zulke rode schoenen gehad, maar heb ze uiteindelijk weg gedaan, waren geen skechers en het wegdoen had niets te maken met de kleur, maar ik kon er niet meer op lopen (hielspoor). Ze vallen in ieder geval goed op :D

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 10:29

Lekker kleurtje!

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 10:37

Leuk hoor die rode. Ik hou van rood ik heb heel lang gelopen op een paar knalrode geox sneakers.
Toen ik daarmee de sloot ingesprongen ben omdat er een paard in lag heb ik exact dezelfde nog een keer gekocht.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 10:44

Hier ervaring met sketchers in de wasmachine? Ik wil mijn slip-ins in de was doen, dat zou blijkbaar gaan. Maar ik vind het toch spannend :+

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 11:39

Ik heb oude witte Skechers en die heb ik al een paar keer gewassen in een sloop op 40 graden, gaat goed hoor :j

Edit, heb ook zwarte die ik ook al gewassen heb +:)+

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 12:42

Tieneke schreef:
Hier ervaring met sketchers in de wasmachine? Ik wil mijn slip-ins in de was doen, dat zou blijkbaar gaan. Maar ik vind het toch spannend :+

Ik heb mijn vorige ook al meermaals gewassen. Gaat prima.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 12:49

Top, ik ben gerustgesteld :D

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 13:17

Tieneke schreef:

Yes, dat gaat prima!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 13:28

Saaams schreef:
Je eigen maat. Ik heb ze voor mijn moeder bij Zalando besteld. Ze draagt altijd maat 37, die past precies.
Ik heb skechers uno maat 38, pas wel in deze schoen maar ideaal zou voor mij dus ook 38 zijn van dit model.

Ik heb laatst een knalrood model kunnen bestellen via bol.com.
Het is wel een kinderschoen, dus valt 2cm smaller. Maar geen hinder van, ze waren nu flink afgeprijsd.

Ik krijg altijd veel leuke reacties op mijn schoenen :+ vooral de kleur.

Ik kom ook even om de hoek kijken... draag sinds 2010 al Skechers. Zulke fijne schoenen!

Alleen nu had ik laatst ook 2x kindermaat gekocht en die drukken aan de zijkant tegen mijn teen. Er zit daar geen naad. Nu zie ik jou zeggen dat ze 2cm kleiner vallen - is dat in de lengte, of in de breedte? Als het dat laatste is dan heb ik een verklaring, ik heb in al die jaren echt nog nooit problemen gehad met mijn Skechers maar nu dus wel. :o Dan moet ik gewoon terug naar 37 volwassenen.

Zie dat er veel vragen hoe ze vallen, mijn maat schoenen is bij Skechers gelijk aan andere schoenen. :)

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 13:41

Annash schreef:
Ik kom ook even om de hoek kijken... draag sinds 2010 al Skechers. Zulke fijne schoenen!

Alleen nu had ik laatst ook 2x kindermaat gekocht en die drukken aan de zijkant tegen mijn teen. Er zit daar geen naad. Nu zie ik jou zeggen dat ze 2cm kleiner vallen - is dat in de lengte, of in de breedte? Als het dat laatste is dan heb ik een verklaring, ik heb in al die jaren echt nog nooit problemen gehad met mijn Skechers maar nu dus wel. :o Dan moet ik gewoon terug naar 37 volwassenen.

Zie dat er veel vragen hoe ze vallen, mijn maat schoenen is bij Skechers gelijk aan andere schoenen. :)

Ja die zijn smaller in de breedte dus dat kan wel kloppen dat je van deze last krijgt.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 13:42

Potverdorie, dat is zonde van de schoenen. Bedankt voor je antwoord!

Maar dan weet ik in ieder geval waar het aan ligt. Tijd voor 'gewone' dus weer. Jammer, want qua maat zit het verder prima en het scheelt ook nog wel wat geld.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 13:46

Ik zie dit topic nu pas, ik draag bijna uitsluitend sketchers.
Bijna altijd hetzelfde paar zwarte schoenen, maar het zijn de enige schoenen waar ik zonder rugpijn
lange dagen op kan werken (horeca).
Ik draag de arch fit modellen, maar loop ook nog eens heel erg op mijn hielen en zit bij deze schoenen binnen 2 maanden door de zool heen aan de hiel. Dus ik slijt er behoorlijk wat.

Tieneke schreef:

Ik heb me er 2 keer aan gewaagd en heb die beide kunnen weggooien, ondanks dat ze in de winkel zeiden dat het kon

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 13:50

Annash schreef:
Potverdorie, dat is zonde van de schoenen. Bedankt voor je antwoord!

Maar dan weet ik in ieder geval waar het aan ligt. Tijd voor 'gewone' dus weer. Jammer, want qua maat zit het verder prima en het scheelt ook nog wel wat geld.

Ja kinderschoenen en kleding is altijd veel goedkoper. Een vriendin van me heeft altijd dat geluk.

Ik ben groot met meer dan 1m80 en mijn zoontje van 8 krijgt al nergens meer de goedkopere dingen omdat ie zo groot is met mega voeten.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 14:02

Ik heb helemaal niet zulke brede voeten, maar kan dan toch merken dat de kindermaat (als ik verder loop) niet fijn zit en druk geeft. Erg jammer! Misschien kan ik die twee van mij via MP nog verkopen, zijn weinig gedragen.

Ik heb net damesmaat 37 besteld. Dan gok ik dat ik weer hele dagen lopen kan zonder ergens last van te krijgen!

Ik heb nu de Skechers D'Lux Walker 2.0 gekocht. Nog niet eerder gehad, benieuwd hoe ze zitten.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 14:07

Granoek schreef:
Ik heb me er 2 keer aan gewaagd en heb die beide kunnen weggooien, ondanks dat ze in de winkel zeiden dat het kon

Serieus?
Ik heb die ervaring ook met de gewone Skechers (de basismodellen die ze oa. bij Scapino verkopen), maar bij de slip-ins heb ik dit echt nooit gehad.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 14:13

Isabel schreef:
Nog nooit zulke slechte schoenen gehad als Sketchers. Flinke peesblessure aan overgehouden.

Het blijft altijd erg persoonlijk hoe je een schoen ervaart.
Met mijn inmiddels 4x geopereerde rug zweer ik juist bij skechers. Inmiddels zo'n 20 paar in huis. Meest gebruikte is model Go Walk maat voering klopt altijd bij mij. 44=44, en kopen bij Zalando Lounge als er aanbiedingen zijn. Van de zwarte Go Walk 3 paar op voorraad, kan dus jaren vooruit wat werk betreft. Verder diverse kleuren en modellen. Kortom, voor mij de ideale schoen en zeer betaalbaar.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 14:21

SusanH schreef:
Nee dat kan niet.

Ja dat kan wel bij een aantal modellen.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 14:25

Oscar schreef:
Granoek schreef:

Serieus?
Ik heb die ervaring ook met de gewone Skechers (de basismodellen die ze oa. bij Scapino verkopen), maar bij de slip-ins heb ik dit echt nooit gehad.

Yes, de eerste slip ins die ik had waren helemaal vervormd. Het materiaal dat hem in vorm houdt zeg maar, helemaal kapot. Dit waren ook die waarvan ik in de winkel had gevraagd of ze gewassen konden en dat ging, zei ze.
De tweede waren gewone en daar is de hielversteviging ook helemaal vernield.

Ik week ze nu een nacht in een bak water met waspoeder en dat haalt al veel vuil er af, blinken gaan ze niet meer doen maar ik kan er mee naar werk.

sanne1221

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 14:30

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 14:38

Da's wel goed om te weten, Granoek.
Ik koop telkens exact hetzelfde model (iets met hielspoor en inleglegzolen enzo) en daar heb ik 2 paar van. Die blijven prima in de was. Maar mocht ik ooit iets anders aanschaffen dan ga ik daar zeker rekening mee houden.
Bedankt voor je verhaal :)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 17:46

Ik had de sun flare gekocht ze zitten heerlijk maar ik twijfel toch, het is zo niet mijn stijl :') ik draag bijvoorbeeld graag bootcut broeken

Afbeelding

Eigenlijk is dit meer mijn stijl, beetje meer skate achtige schoenen
Afbeelding

Maar die zijn 30 euro duurder en niet te vinden hier in de winkel om te passen...

Deze zijn goedkoper en ook meer mijn stijl iemand ervaring met een van deze twee?

Afbeelding

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 18:25

O als wassen een optie is ga ik het rode paar wat ik heb ook eens in de was doen. Veertig graden en in een kussensloop?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 18:47

Ja zo doe ik het en degene die ik heb zijn goed gelukt maar het is altijd een risico natuurlijk :P

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 18:48

Nou ja, als het mislukt goede reden om nieuwe te kopen O:)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 18:51

Yepp :')
Succes Susan +:)+