*Marlinde ik was helemaal vergeten te zeggen wat een geweldige openingspost je hebt gemaakt. Ik was helemaal verbaasd om Dex en Saartje daartussen te vinden. Maar ik vind dat je enorm je best hebt gedaan om er echt een mooie post van te maken.
*Cursebreaker, wat een bijleespost wow respect en ook mooie foto's bij je bericht
Ook de imker foto's van Marlinde zijn gaaf.
Tot zover even mijn bijlees post. Ik had nog meer schitterende foto's gezien maar krijg de namen er even niet bij en het wilde ik dat even terug zien toen was mijn post weg.
Ik heb zelf van net even een polder kiekje. Of twee eigenlijk. Wel vanaf een raar standpunt maargoed.
Anoniem
Geplaatst: 31-10-22 12:44
gaucho: Mooie herfstfoto's en die appeltaart ziet er heerlijk uit!
S_imonee: Die eerste foto, wauw! Heel mooi.
noordje: Ik snap dat je de mist vervelend vindt, maar het is wel een prachtig uitzicht, zo'n deken van mist in een dal.
lizard: Mooie foto's as always! Die hooglanders zijn echt leuk
Catori: Wat een leuke hond! Heet hij echt Professor Snuffel?
robinxfellow: Wat leuk, al die dieren gespot. Je aalscholverfoto is schitterend.
Mandyy: Lekker door de Biesbosch gewandeld, leuk! Ik ben er twee jaar terug voor het eerst geweest - heel interessant landschap.
MarlindeRooz: Mooie omgeving. En de hond is echt te cute! Ik ben ook stiekem een beetje verliefd op de bijen van je vader, hahaha.
cursebreaker: Prachtige foto's! Wat balen dat je te kampen hebt met long covid, daar helpt warm, vochtig weer ook niet echt bij denk ik?
BeFunny: Mooi zo die dauw nog op het gras en dan de sporen van de dieren erdoorheen.
Hier gisteren in de late middag even een kort rondje gedaan bij het dorpje Wicken dat hier in de buurt ligt, langs de fens en de molen. Qua landschap vond ik het niet zo heel boeiend - het had ook overal in Nederland kunnen zijn -, maar wel leuk om wat meer van de omgeving te ontdekken. Ik kwam nog iemand tegen die met z'n honden aan het wandelen was en een ex-jockey bleek te zijn en nu een dekenwasserij heeft, dus daar heb ik een stukje mee gewandeld.
Mooi licht ook. Grappig van de ex-jockey. Ik vind het zo tof dat jij jockey was, heel interessant
Cursebreaker met drie monsters haha, die sterke Arya. Het is halloween, ik moet gelijk aan Cerberus en aan Fluffy uit Harry Potter denken Fijne foto’s met herfstkleuren
Marlinde bijen
Mooie omgeving waar je hebt gewandeld!
Anoniem
Geplaatst: 31-10-22 13:02
Dank je! Haha, ik was "slechts" work rider hoor. Race riding is niet aan mij besteed, daar heb ik de ballen niet voor.
Wat een leuke foto's van het engelse platteland,hou ik van
En ook mooie foto's van BeFunny van het hollandse platteland
Die bijenfoto's zijn leuk Marlinde. En van de hond ook,lekker dier
Cursebreaker, dat is nogal wat met 3 van die flinke honden op pad. Maar wel heel gezellig Mooie foto's ook.
Mandyy,mooi rondje door de Biesbosch.
Het is idd wat lastig om op iedereen re reageren nu er zoveel nieuwen zijn en er dus ook meer gepost wordt.
midori
Geplaatst: 31-10-22 13:34
Mkango, leuke sfeer in je foto's!
Cursebreaker, gezellig met zo veel honden wandelen! Ik mis echt om een maatje te hebben tijdens het wandelen..
MarlindeRooz, respect om op iedereen te reagerenn heel georganiseerd super leuk ook de bijen, vind dat altijd erg interessant. Op mijn insta komen altijd van die filmpjes voorbij van zo'n vrouw die bijen "redt", en ze met blote handen oppakt!
gaucho
Geplaatst: 31-10-22 13:52
Heerlijke Engeland foto's mooi sfeertje
Peak of de balkans gaat hier misschien op de agenda voor 2024, of toch 1 van de Altavia door de Dolomieten, of Noorwegen...
Komend voorjaar Schluchtensteig in het Zwarte Woud, en aansluitend nog paar dagen Zwitserland.
Net een rondje door een wat herfstiger bos met miezer.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 31-10-22 14:49
Wow ik vind zo'n bijleespost echt knap. Ik probeer echt wel op mensen te reageren maar zo uitgebreid dat is niet aan mij besteed
Mandy de Biesbosch is zo mooi.
Mkango prachtige sfeerplaatjes.
Marlinderooz leuk bijen, dat is echt iets waar je lang naar kunt kijken.
Cursebreaker respect hoor met zoveel honden.
Ik heb een rondje Valenberg gedaan vanmorgen, parkeren vlakbij de Hartenberg en dan richting de Mossel lopen. Echt leuk want je kan ver kijken. Alleen vandaag geen wild gezien.
Eelmo
Geplaatst: 31-10-22 15:08
DideH schreef:
Respect voor de bijleesposts
Zeg dat, het lukt mij echt niet Veel te chaotisch hoofd voor, sorry
Marlinde, wat een toffe foto's van de bijen! Ook heel tof dat je vader imker is. We hebben hier in de wijk ergens een enorme klimop. Dat is nu ook echt een zee van bijen. Heel die struik zoemt, zo leuk
SusanH, wat een mooi uitzicht!
Mooi Engelse Countryside
Curse, lekker rondje weer hoor! Ooit kom ik een keer jouw kant op
Catori, Professor Snuffel en Kapitein Speurneus zou een goed detective duo zijn
Hier miezerde het daarstraks ook, maar met volle bak zon erbij. Heel gek. Ik zit nu te wachten tot de garage belt dat mijn auto gefixt is, dan kan ik vanmiddag nog lekker een rondje met de woef.
Bootsiebob
Geplaatst: 31-10-22 16:08
Mooie plannen gaucho. Miezer? Hier is het zonnig en warm
SusanH wat een mooi gebied met uitzicht!
Eelmo wandel ze, als de auto gemaakt is
Oja, ik hoop niet dat mensen afhaken omdat er zoveel gepost is. Ik vind de foto’s namelijk erg mooi om te kijken en zou het zonde vinden als mensen weggaan uit het topic omdat ze niet op alles kunnen reageren! Als je bijvoorbeeld echt nooit iets over andere Bokkers hun foto’s zegt, dan is dat niet zo leuk, maar echt alles bijhouden hoeft ook niet vind ik
Dagahra
Geplaatst: 31-10-22 16:30
Ik kom ook graag mee praten en wandelen Probeer toch minimaal 1 per week bij ons door de 'achtertuin' De Borkeld te wandelen.
Met 10 minuutjes loop ik al in het bos en vanuit daar ben ik zo op de heide.
Ik heb altijd mijn kelpie mee. Heb in totaal 3 honden, maar 1 is herstellende van een verlamming en de andere (opvang) raakt snel overprikkeld en heeft haar vaste wandelrondje.
Prachtige foto's weer van iedereen. Werk is druk (vakantie voorbij en morgen nieuwe aanvraagronde van het STAP- budget) dus echt goed bijlezen/reageren lukt ff niet.
Ik heb mezelf in m'n lunchpauze even uitgelaten.
DideH
Geplaatst: 31-10-22 17:03
Oke poging tot bijlezen, komtie! Ik ga even terug tot pagina 6 tot waar ik gebleven was.
Zonde dat het druk was SusanH, maar de hond heeft het zo te zien inderdaad wel leuk gehad! En wat een mooie oostenrijk plaatjes!
Goed bezig met hardlopen Goof! Het was inderdaad warm gister
Bootsiebob: lees dat je vandaag hoort of je geopereert moet worden. Wat gaat het worden?
Mooie zonnige herfstige plaatjes Gaucho!
Spooky Noordje, inderdaad goed in sfeer voor halloween..
Mooie heiplaatjes Lizard! Als het lekker weer is gaat het met de drukte op de posbank inderdaad erg hard, hopelijk heb je toch genoten!
Blije woef van Catori
Gaaf stuk om te wandelen robinxfellow, beetje ruige natuur!
Veel plezier met je vakantie Mandy! Geniet ervan, heb je wel verdiend na de afgelopen turbulente tijd! Hopelijk voelt iedereen in je omgeving zich weer wat beter..
Ook al zo’n blije woef bij Marlinde Respect dat je zo dicht bij die bijen durfde te komen met je hoofd
Haha die 3 op een rij Cursebreaker, heb je ze aan elkaar gelijmd? Ennn de échte rood met witte paddenstoel
Mooie polderfotos Befunny!
Mkango Bijzondere ontmoeting zo! Vind die weggetjes en huisjes wel echt typisch engels
Zonde van de Miezer Gaucho, hopelijk wel genoten!
Mooie uitzichtsfotos SusanH! Was het nou mistig op die tweede foto bij dat uitzichtspunt? Of vertekend die foto?
Welkom Dagahra! Apart tuigje heeft je hond, die heb ik nog niet eerder gezien. Aparte werking?
Mooi lunchrondje Faringo!
Ik ben vanochtend/begin middag naar Schoorl gereden, waarom vond ik dat ook alweer een goede tip? Jemig wat een eind
We echt héérlijk 2,5u/ruim 8km door het bos gestruind net. Heerlijk op dooie akkertje, want ja jongens, ik heb bij het buitencentrum van Schoorl hét boekje voor ons topic gevonden
Ik zal het voor nu even bij de wandelfotos houden, mochten jullie nog een aparte paddenstoelenspam willen dan gil vooral, had een goede score, maar met die fotos in 1 post wordt een beetje veel fotospam
jojoleinee
Geplaatst: 31-10-22 17:09
Wat een mooi uitzicht SusanH
Ik heb hetzelfde Bootsiebob, ik hoop niet dat er mensen weggaan
Welkom Dagahra! Wat heb jij een jaloersmakende achtertuin
Wow, wat een eind Dide. Het was het wel waard zo te zien. Heb je het boek gekocht?
Ik heb vanmiddag een uurtje met verzorghaf gewandeld. Ik vind al dat blad altijd zo leuk en mooi
Morgen weer naar de podotherapeut om m'n zolen aan te passen. Daarna is Freek weer aan de beurt en misschien zelfs nog de poezen
Faringo lekker zo’n rondje, ook al zoveel blaadjes
DideH prachtige foto’s! Dat was het eind rijden wel waard denk ik
Oh wat een leuk boekje! Paddenstoelenspam is welkom!
Ik ben terug uit het ziekenhuis; het ziet er goed uit, voorlopig geen operatie, tenzij het over 4 weken nog niet goed is. Dus ik vertrek aanstaande maandag naar Engeland
Ik ben vandaag nog vrij,en ik dacht ik ben al een tijdje niet meer in Tecklenburg geweest.
Dus daar naar toe. Beneden geparkeerd bij de vis vijver.( Gratis)
En naar boven gelopen. De hexen Küche.
Even van het uitzicht genoten. En de wandeling das hexenpfad gevolgd. En weer terug bij de vijver. En na de middag vanaf de parkeerplaats bij het openlucht zwembad nog door het park,en een stukje door Tecklenburg gelopen. En ook hier rondvliegende Halloween engeltjes.
Erg mooie foto‘s, flink wat hoogtemeters gemaakt denk ik
jojoleinee
Geplaatst: 31-10-22 18:29
Wat mooi Lizard, die mist past ook helemaal bij Halloween
Fijn Bootsiebob! Alvast veel plezier met je familie
BeFunny
Geplaatst: 31-10-22 19:01
Dagahra welkom hier. Leuke hond heb je.
Dideh de Schoorlse duinen wil ik ook nog een keer wandelen. Met OV is het ook een hele reis maargoed aan jou foto's te zien wel echt de moeite waard
Lizard ook weer prachtig
Leuk hafje Joleinee mijn verzorgpaard die verzet nouwelijks een stap buiten aan het halster daar kun je echt beter opzitten anders is het heel vermoeiend.
En Bootsiebob ik hoop dat je maandag gewoon kunt vertrekken. Veel plezier Iig alvast.