Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chevax schreef:_evelien_: op zich wel goed eigenlijk, op wat kleine dingetjes na.
Woensdag ben ik naar het ziekenhuis gegaan ivm de hechtingen in en rond m’n stoma. Ze hadden al opgelost moeten zijn, maar niet dus. Aan de ene kant hebben ze juist te vroeg losgelaten en voor de rest bleven ze gezellig zitten. Ze zijn eruit gehaald, maar iemand had erg strak gehecht. Geen pretje. Ook op de plek van het vorige stoma zaten er nog.
Er is helaas rond het nieuwe stoma een wondje aan het beginnen, afwachten of dit ook een pyodermawond wordt. Dat zou enorm balen zijn.
Verder blijf ik toch wel last van m’n buik houden, kan nog niet rechtop liggen en heb continu een “zwaar gevoel” in onderbuik. Maandag even het ziekenhuis bellen. Komt vast goed.
Ik heb iig van de week al een beetje gewerkt. In mijn eigen tempo, op de bank. En ik heb steeds eetlust, ben gelukkig ook aangekomen. Nog niet veel, maar het begin (1,5kg) is er.
Citaat:MarijeR: hoe gaat het nu met jou? Nog steeds problemen met je stoma of gaat het al iets beter? Mocht je tegen dingen aanlopen, stuur gerust een pb. Ik heb zelf in het verleden ook gemerkt dat tips en trucjes van een ander soms nuttig zijn. Ik heb deze stoma nu al 25 jaar en daarvoor heb ik er een tijdje twee gehad.