Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
S_imonee schreef:Wat vervelend dat je een urineweg infectie hebt. Hopelijk slaat de antibiotica aan en voel je je snel weer beter XxLMMxX.
Mijn weekend is heerlijk. Ik heb niet gesport. Wel met de bosmaaier in de weer geweest in het land. Dat is ook al een workout op zich.
Renee1991 Lekker in het bos gelopen. Het is ook heerlijk weer om te wandelen.
Marije lekker weekend met paard.
Kimberley lekker niks aan het doen. Ook heel belangrijk.
Dat is dan even raar binnenkomen, Kletskoekje. Dat begint nu ook allemaal weer. Ik heb nog helemaal niet het gevoel dat de donkere dagen er al weer aan komen. Helemaal niet als het overdag zulk heerlijk weer is en 20 graden![]()
Lekker uitgeslapen Zertab?
Wat goed dat het gelukt is Roosch. Haha, wat een grappige naam voor de crosstrainer. Geeft vast ook wel een stukje motivatie om erop te gaan.
Ik ga straks nog even wandelen en de rest van de dag lekker niks.
Ik heb nog steeds wat last van mijn rug en heupen. Ik begin een beetje te twijfelen of ik yoga en pilates moet blijven doen of dat ik het toch bij 1 van de 2 moet houden.
Ik merk dat ik wat begin af te vallen, terwijl dat eigenlijk niet nodig is. Ik weet niet zo goed wat ik kan doen om wel lekker te blijven sporten, maar niet nog meer af te vallen.
Zertab schreef:Ik heb inderdaad uitgeslapen vanmorgen. Of ja... Gewoon lekker geluierd in bed. Mijn enkel is sinds een paar dagen ook weer aan het zeuren. Dus even rustig aan gedaan.
Volte schreef:Misschien hebben jullie een tip.
Ik wil graag gaan sporten, omdat ik meer wil bewegen en het me mentaal erg goed zal doen. Maar, welke sport? Er is natuurlijk redelijk wat, maar nog geen knoop door kunnen hakken. Het liefst een sport in groepsverband of in elk geval iets waar je naartoe moet.
Naar de sportschool gaan lijkt me ook wel wat. Maar de drempel voelt erg hoog, omdat ik er nog nooit geweest ben en geen flauw idee heb hoe je alles leert te gebruiken ect.
Hoe hebben jullie dit aangepakt / Hoe verliep de eerste keer?
Ik wil graag gaan sporten, omdat ik meer wil bewegen en het me mentaal erg goed zal doen. Maar, welke sport? Er is natuurlijk redelijk wat, maar nog geen knoop door kunnen hakken. Het liefst een sport in groepsverband of in elk geval iets waar je naartoe moet.
Naar de sportschool gaan lijkt me ook wel wat. Maar de drempel voelt erg hoog, omdat ik er nog nooit geweest ben en geen flauw idee heb hoe je alles leert te gebruiken ect.
Renee1991 schreef:Gelijk de nieuwe maandchallenge meegepakt (kun je een prijs mee winnen), zo lang mogelijk planken. Viel nog wel een beetje tegenIk had 1.50 min.
Woensdag weer HIIT meedoen en vrijdag weer gewoon m'n eigen krachttraining. Wel lekker, beetje een vast ritme er in.
Lieke schreef:Hey, wat leuk nog een klimmer in dit topic! Terugkomen na een tijd niet klimmen is altijd wel zwaar, maar mijn ervaring is wel dat het na 3x weer makkelijker wordt (behalve na mijn zwangerschappen, toen duurde het veel langer). Met 3x per week klimmen heb je zo je oude niveau weer te pakken.
Dus dat klimmen leuk is onderschrijf ik. Je kan een cursus doen en wellicht hou je daar een klimmaatje aan over, of misschien samen met iemand die ook interesse heeft.
Zelf had ik destijds een keer geklommen met vrienden (toen ik in het buitenland studeerde) en ben toen een cursus gaan volgen. Daar hield ik een klimmaatje aan over, maar dat hield niet lang stand. Ik ben toen bij een klimvereniging gegaan en er ging een nieuwe wereld voor me open. Bijna al mijn vrienden zijn klimmers en ik heb ook mijn man daar gevonden. Dus helemaal opgezogen in deze sport.
Hier lukt het goed om aan mijn weekschema te houden. Over 4,5 week heb ik mijn trailrun in België gepland staan (daar ben ik sinds augustus voor aan het trainen), dus dat komt wel dichterbij.
Ook lekker aan het klimmen, daar heb ik nu even geen doelen voor staan, dus dat is vooral plezier hebben.