Jeetje Marlis, de kleine is er dus al. Wat een vechter dat hij/zij zelfstandig aan het adem halen is. Hopelijk blijft alles goed gaan. Is ook niet gek dat je daar emotioneel door wordt. En je eigen echo was dus ook niet wat je hoopte...Wat enorm vervelend! Wat zullen die twee weken wachten lang duren...Duimen draaien hier voor jou én je vriendin!
Lisewiesje gezellig dat je mee komt kletsen. En gefeliciteerd!

Heb vaker dingen gehoord over Duitsland. Wat fijn dat het via hun gelukt is. Ook nog je voet gebroken lees ik. Donders, beterschap. Heb je er veel last van? Ik hoop dat de kwaaltjes jou bespaard blijven
Gnome, ik ben ook wel even toe aan een weekend niks. Al klinkt dat een beetje dramatisch haha. Maar gewoon even aanmodderen in huis en op bed kunnen hangen zonder iets te hoeven, heb ik wel even zin in!
Huilen mag best! Ik denk dat menig vrouw zich emotioneel zou voelen als ze had wat jij nu hebt. Hoe gaat het nu met je? Merk je iets van de medicatie? Ik hoop dat de lepels vocht wel binnen blijven en dat je een opname bespaard mag blijven.
_Charlot, ah helemaal leuk! Krijgen we het maandag allebei te horen. Ben heel benieuwd of je voorgevoel klopt. En inderdaad als het maar helemaal gezond is, dat is het belangrijkste.
Azmay ik moest wel lachen om je verhaal, haha. De mannen hebben het er maar zwaar mee..

Heb je uiteindelijk wel gekregen wat je wilde of iets wat er op leek?
Hier weer een goede dag. Wel lichte misselijkheid gevoeld, maar trok na het eten van een cracker gelukkig weg. Moest vandaag zó lachen om leerlingen van mij. Er was ééntje die vroeg: "Mevrouw, als je zwanger bent. Kan je "het" dan nog wel doen?" (Wilde hij serieus graag weten.) Voordat ik antwoord kon geven zei zijn klasgenoot al: "Nee jonge tuurlijk niet! Dat stoot je dat kind tegen z'n hoofd!"

Stelletje pubers met hun gekke gedachten haha. Vind het wel mooi om te zien hoe mijn klas bezig is met mijn zwangerschap. Ze willen elke week weten hoe groot het nu is en hoe het eruit ziet. Maandag mogen ze ook gokken naar het geslacht, degene die het goed heeft krijgt iets lekkers ofzo.
Vanavond weer paardrijden! Ben heel erg benieuwd hoe het gaat. Wel een beetje bang dat ik er binnenkort mee moet stoppen, dus zolang het nog lukt geniet ik er van.