Hoe is jouw Corona besmetting verlopen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

candalisa

Re: Hoe is jouw Corona besmetting verlopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 12:49

Hmm geheugen is bij mij heel erg maar ik koppelde het eigenlijk aan een auto ongeluk begin dit jaar waarbij ik een hersenschudding op liep maar vlak daarvoor ook Corona gehad ik heb echt moeite met mijn geheugen. Concentratie van een garnaal ook %)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 13:01

candalisa schreef:
Hmm geheugen is bij mij heel erg maar ik koppelde het eigenlijk aan een auto ongeluk begin dit jaar waarbij ik een hersenschudding op liep maar vlak daarvoor ook Corona gehad ik heb echt moeite met mijn geheugen. Concentratie van een garnaal ook %)

Met een hersenschudding wordt alles ook enorm aangetast waaronder het geheugen. De eerste 8 weken had ik ook het idee echt gaten in mijn hoofd te hebben en opeens kwam het weer terug. Ik was er met corona een beetje bang voor dat het weer zo ging zijn maar dat viel mij nog mee.

Wel interessant om te weten na een hersenschudding is je hele emotionele regeling ook aangepast. Ik heb dat pas geleerd van de fysio en het verklaard maar weer een hoop :')

Lestria

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 19:42

MarliesV schreef:
Ik vind dit wel een heftig statement. Collega is 2 jaar verder en nog niet eens zover hersteld qua geheugen/ belastbaarheid/ vermoeidheid dat ze de dagen door kan komen zonder rusten. Laat stan aan werken denken....

Dus om nu te zeggen, het komt vanzelf goed....nou nee, niet bij iedereen!

Dat is ook zo maar gelukkig herstellen de meeste mensen wel, kan langer of korter duren. En ik zit zelf al 9 maanden met serieus cognitieve klachten na corona en ben ook nog niet voltijd aan het werk. Dus ik weet dat er ook een andere kant is. Daarom weet ik ook dat rust het allerbelangrijkste is.

onpaard

Re: Hoe is jouw Corona besmetting verlopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 20:45

Ik voel mij uitstekend maar ruik een rare lucht. Als ik aan mn koffie ruik dan ruik ik koffie maar als ik nergens aan ruik en adem haal ruik ik constant iets vies. Straks ff testen...