eilleen333 schreef:Ik ben zelf niet gevaccineerd, mijn moeder wel. Die heeft de eerste twee prikken gehad. Twee maanden later een hartinfarct. Toeval? Of bijwerking? We zullen het nooit weten. Maar ik heb wel zo mijn twijfels. Zij heeft wel spijt van de vacccinatie.
Inmiddels hebben mijn moeder en ik beide Corona gehad. Een flinke griep, meer was het niet.
Ongeveer de helft van de mensen die ik ken en waarmee ik het erover gehad heb is gevaccineerd. Bijna iedereen heeft Corona gehad en zij waren er zieker van dan ik. Maar alsnog niet dramatisch ernstig.
Ik ben er zelf niet van overtuigd dat vaccineren heel erg veel heeft gedaan, behalve meespelen in de angst die gezaaid werd en menigsverschillen tussen mensen.
Corona heeft precies gedaan wat elk nieuw (griep)virus doet. Ik zeg niet dat Corona griep is trouwens.
Maar in het begin heftige ziekte (onder de risicogroepen) en het wordt daarna milder en blijft latent in de populatie aanwezig.
Ik zal me ook niet meer laten enten. En ik ben heel benieuwd hoe lang ze boosters blijven uitdelen en hoeveel mensen die gaan blijven halen.
Helemaal mee eens!
Ken ook iemand die een infarctje in de hersenen gehad heeft net na de vaccinatie, waardoor ze nu een heel slecht zicht heeft.
En een minder ernstige bijwerking maar ken ook iemand die sinds de booster enorm moe is, al maanden aan een stuk.