Sterkte HD

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:Ik meld me hier ook, helaas.
Na de geboorte van mijn dochter 4 jaar geleden begonnen mijn klachten en nu na de geboorte van mijn zoon mijn cyclus weer op gang is, is het erger geworden.
2 weken geleden ben ik bij de huisarts geweest, zij adviseerde Ibuprofen 400 mg. Dat heb ik nu geprobeerd en een deel van mijn klachten is nu weg (zwaar gevoel tussen mijn benen als ik sta) maar de buikpijn is echt niet te doen af en toe. Dus ik ga maar vragen of ze 600 mg wil voorschrijven.
Ik hoop hier nog wat meer tips tegen te komen want ik wil niet aan de pil of andere hormonen.
Humpiedumpie schreef:Pff tis nog steeds aan de gang. Morgen de ha bellen voor naproxen en her ziekenhuis dat ik eerder terecht wil dan 11 januari. Dit gaat niet meer zo
Prairy schreef:Wie heb je allemaal al gesproken? Ben je al bij de eerste hulp geweest?
Eerste wat er in mij op komt is ergens gaan zitten en in staking gaan tot ze je helpenDit lijkt mij toch niet meer normaal...
Humpiedumpie schreef:Dank voor jullie reacties en fijn om te lezen dat jullie (uiteindelijk) wel serieus zijn genomen, al is de reden natuurlijk niet prettig.
Bij mij zeggen ze geen operatie te willen doen wegens te veel ⁸risico. Maar ik snap dat niet, want er is behalve de cyste op m'n eierstok en de endo op m'n baarmoeder verder geen beeldmateriaal gemaakt..
Dus dat ga ik dinsdag eisen. Net als dat ik ga eisen dat ik onderzocht wil hebben of het geen kanker is. En dat ik uit wil laten zoeken hoe het met de hormoonverhoudingen zit, voordat ze me willen volstoppen met hormonen lijkt het me handig eerst uit te zoeken welke hormonen dan.
Ik ben alleen, als in geen partner. Moet ondertussen voor mezelf en mijn paarden zorgen. En heb ook nog werk waarbij ik, als ik niet ga, geen inkomen heb.. Vind het allemaal wel vrij zwaar worden. Maargoed, zolang je nog niet dood neervalt zal het allemaal wel meevallen toch?![]()
Vanavond kan ik de thc olie ophalen. Ben erg hoopvol!