Inmiddels zijn ouders en andere familieleden op de hoogte, dus nu kan ik het eindelijk hier delen.
Ik woon samen met mijn vriendin in Soest. We hebben een hond, een kat en een paard.
De zwangerschap kwam helaas niet vanzelf. Natuurlijk mis je een essentieel onderdeel als je met twee vrouwen bent, en helaas bleek dat ik PCOS heb. Toen er eenmaal een donor was, heb ik eerst 8 maanden letrozol geslikt. Hiermee wel eisprongen gehad, maar helaas niet zwanger geworden. Ik mocht toen kiezen om nog een half jaar letrozol te proberen, of om over te gaan op injecties. Ik heb gekozen voor het laatste, wat ik wel lastig vond. Ik heb enorme prikangst, maar gelukkig heeft mijn partner elke avond de spuit gezet en op die manier was het te doen. Gelukkig was ik hiermee de eerste ronde zwanger! 5 dagen voor mijn NOD had ik al een positieve test in handen.

Met 5 weken begon ik helaas bloedingen te krijgen. Na een paar dagen maar even gebeld en gelukkig kon ik diezelfde dag terecht voor een echo. Het was nog te vroeg om een hartje te kunnen zien kloppen, maar ze konden wel uitsluiten of het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was. Bij de echo werden wij compleet verrast, want onze kleine spruit had wel al een kloppend hartje! Alles zag er goed uit. Ik heb een week last gehad van bloedverlies, maar het is inmiddels gelukkig gestopt.
Afgelopen vrijdag was ik 7+1 en heb ik een echo gehad in het ziekenhuis. Gelukkig weer alles goed en de kleine spruit groeit volgens schema. Eind november/ begin december ben ik uitgerekend!
Nu hopen dat alles goed blijft gaan