Lugea schreef:Ik kan helaas niet te veel uitwijken over wat er vandaag gebeurt is omdat ik van plan ben een klacht in te gaan dienen, maar het was weer een typisch gevecht en ik ben echt ronduit respectloos behandeld. Daarnaast zou de anesthesioloog me ‘s middags na het gesprek nog bellen met een oplossing en ze heeft gewoon niets meer laten horen en het ziekenhuis was uiteraard niet meer telefonisch bereikbaar. Dat betekent dus dat ik het dit weekend maar weer uit kan zoeken zonder enige oplossing. Bij mij is de grens nu wel echt bereikt. Ik wil er via PB eventueel wel op in gaan en zal later zeker m’n verhaal hier doen, maar voor nu is het denk ik beter dat ik nog niet alles open en bloot op internet gooi.
Het enige positieve is dat ik word doorverwezen naar een academisch ziekenhuis omdat ze heeft aangegeven niet te weten wat ze in mijn situatie nog kan doen, dus hopelijk zijn ze daar iets deskundiger. Hebben er hier mensen ervaringen met de pijnpoli van het UMC of Radboud? Daarnaast wil ik maandag contact opnemen met Isala over een neurostimulator en of dat in mijn situatie eventueel een optie zou zijn.
Ik ben echt zo radeloos. Ik kan dit niet meer. Ik krijg bijna het gevoel dat je zo ver heen moet zijn dat je jezelf iets aan gaat doen voordat je serieus genomen wordt.
Wat ontzettend verveld zeg, heel veel sterkte...
Iemand hier bekend met pijnblokkade laten zetten bij nek artrose?
Tramadol die ik heb, voor de avond/nacht doet niks tot weinig aan deze pijn en heb momenteel weer dagelijks hoofdpijn, sta er kotsend van op. Enige wat het kan onderdrukken is 3x400mg ibuprofen met paracetamol dagelijks