Unleash schreef:Zal het verschil maken of ze langzaam of snel spuiten qua spierspijn in de arm later?
Bij mij deed ze er 15 sec over, met als argument dat je dan waarschijnlijk minder last hebt.
Had alsnog veel last

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mri schreef:1e prik heb ik amper gevoeld met zetten. Wel hele erge (spier) pijn in mn arm gehad, kon hem niet meer optillen en dat heeft wel echt 3-4 dagen geduurd. Ik kreeg gigantische buikloop en liep aan 2 kanten leeg. Voor een dag of 6.
2e prik was toch venijnig met zetten, de prik zelf deed echt pijn.
En bijwerkingen erna heb ik helemaal niet gehad. Ik had gerekend op een week kamperen in de badkamer/op het toilet met een niet functionerende linker arm. Ben nu een week na de 2e enting en heb echt nergens last van gehad!
Suzanne F. schreef:Mri schreef:1e prik heb ik amper gevoeld met zetten. Wel hele erge (spier) pijn in mn arm gehad, kon hem niet meer optillen en dat heeft wel echt 3-4 dagen geduurd. Ik kreeg gigantische buikloop en liep aan 2 kanten leeg. Voor een dag of 6.
2e prik was toch venijnig met zetten, de prik zelf deed echt pijn.
En bijwerkingen erna heb ik helemaal niet gehad. Ik had gerekend op een week kamperen in de badkamer/op het toilet met een niet functionerende linker arm. Ben nu een week na de 2e enting en heb echt nergens last van gehad!
Ik had hetzelfde bij de eerste. Ik duim dat de tweede ook zo is als bij jou.
Firelight schreef:Pfizer 1: prik niet gevoeld, geen bijwerkingen behalve verwaarloosbaar blauwe plek gevoel
Pfizer 2: prik wel gevoeld, geen bijwerkingen behalve verwaarloosbaar blauwe plek gevoel