Muze schreef:Mij lijkt de spijkermat dan weer niet fijn, ziet er zo @ stug” uit..
Dat is het ook, en flink pijnlijk, maar juist door de pijn ga je die stofjes aanmaken waardoor je ontspant en minder pijn voelt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestrange01 schreef:Muze schreef:Mij lijkt de spijkermat dan weer niet fijn, ziet er zo @ stug” uit..
Dat is het ook, en flink pijnlijk, maar juist door de pijn ga je die stofjes aanmaken waardoor je ontspant en minder pijn voelt.
Lestrange01 schreef:Muze schreef:Mij lijkt de spijkermat dan weer niet fijn, ziet er zo @ stug” uit..
_l_amanda_l_ schreef:Die Zweedse mat, leg je die dan ook gewoon op je matras, miereneter? Want daar lijkt me niet veel beweging in te zitten ten opzichte van 'm op de grond te leggen? Of merk je daar wel verschil in? Ik lees braaf mee en probeer een keuze te maken op basis van de ervaring hier, ik neig naar de Zweedse mat maar gezien hoe mijn rug reageert op bijv. Guasha stenen (vaak nogal gevoelig) hoop ik dat ik dat trek
superpony schreef:Ik heb een vrij zachte, dikke topper op mn bed, dus dan zou een mat niet strak blijven liggen, denk ik??
miereneter schreef:Ik leg hem op de grond.
Je kunt ook eens kijken naar de verschillende soorten spijkermat. Ik heb de Classic, de meest stugge en harde. De spijkers van de Flex zijn soepeler (hoe veel meer, weet ik niet). Er is ook een combi, dan heb je van elk de helft.
Is lastig om te bepalen, als je niet kunt proberen, ik had dus ook eerst eentje die niet werkte voor mij.
MissWeenie schreef:Popstra, dan heb je dus deels flex en deels hard aan elkaar? Dus wanneer je met je onderrug op de flex ligt lig je automatisch met de schouders op het harde gedeelte? Of haal je dat gedeelte er vanaf? Vind het zo lastig! Vanmorgen weer wakker geworden met vooral stijve onderrug en stijve schouders, zou nu dolgraag op zo’n mat zakken om het los te krijgenNeig naar de Zweedse, maar inderdaad: welke? De half-half geeft een beetje het gevoel alsof er dan straks 1 klein stukje goed is, en de andere helft dus niet, lijkt zo zonde! Heb wel een hoge pijngrens, dus zou ook in 1x kunnen gokken op de classic....moeilijk!