Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmie25501 schreef:Ik kwam net thuis en eigenlijk voelde ik me weer net ietsje beter. Ik wilde eigenlijk mijn moeder vertellen wat er aan de hand was, maar ik kon gek genoeg geen emotie voelen. Ze zei dat het veel erger is om er na twee maanden achter te komen dat je niet op de wachtlijst staat voor een openhartoperatie en dat ik het leven gewoon van de positieve kant moet bekijken. Toen ik aangaf dat me dat nu niet lukt, zei ze dat dat echt wel meevalt. Toen ben ik meteen naar mijn kamer gegaan. Ik ben bang dat ze nu weer denken dat ik boos ben, maar ik ben gewoon zo verdrietig. Ik durf het nu helemaal niet meer te vertellen. Ik weet dat ze het goed bedoelen, maar mijn communicatietalent is kapot nu geloof ik. Het lukt me niet om duidelijk te maken wat ik voel.
Kimmie25501 schreef:Musiqolog, mijn ouders kunnen niet zo goed praten, dus ik gok dat ze er niet uit zichzelf over beginnen. Ik denk wel dat ik vanavond in bed mijn moeder een appje stuur met de link naar dit topic, hoewel, kan zij dat lezen zonder account trouwens? Als dat kan, dan ben ik het iig kwijt.