Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kaatastrof schreef:Hetgene wat hier allemaal in een rotvaart gebeurd is, is een wake-up call geweest. Uiteraard betekent dat niet dat ik ineens genezen ben, bijlange niet. Ik zit nog steeds in een gesloten instelling en dat zal nog niet al te snel veranderen. Echter ben ik wel voorzichtig aan het kijken of Gent geen optie is voor hierna, maar we zullen het zien ivm wachtlijsten etc ook.
Iets van te enthousiast mijn slaapmedicatie gepakt waardoor deze te vroeg is uitgewerkt denk ik. Heb het ook best koud, daarom extra dekentjes gevraagd maar die zitten nog in 'quarantaine'. Extra trui en sokken aan maar geraakte nog niet in slaap.. Filmpjes gekeken.. Nope. Hersenen a la 100% toeren draaien. Getwijfeld om te vragen naar medicatie maar vond het de moeite niet meer. En het is toch zondag.. Dus als ik echt moe ben kan ik alsnog overdag een beetje slapen. Maar ondertussen dan maar wat bezigheidstherapie voorzien
Gsm is wel bijna plat, geen kabel op de kamer dus ze gaan mijn neus straks zien aan de balie rond een uur of 6 haha.

Wel nerveus voor straks. Twijfel om druppeltjes te vragen want voel mijn stresslevel stijgen..
Wonden op pols zijn wel mooi aan het helen, op dij minder. Wel flink geweest gisteren. Heb een belofte gemaakt en die wil ik niet breken, al zeggen de stemmen in mijn hoofd iets anders. Een eeuwige tweestrijd. Maar ik weet dat als ik het echt wil ik het ook echt kan! Ik moet blijven zwemmen, al lijkt het soms dat ik terug even verdrink en water in mijn longen krijg. Vannacht en in rust veel last van hartkloppingen bv. Leek alsof mijn hart een 'sprongetje' maakte. Ga ik morgen ook even bespreken met de dokter voor de zekerheid..
En maakt mooie tekeningen! Rust nog wat uit vandaag... en dan kun je hopelijk komende nacht lekker onder een extra deken kruipen.
ik ben gek op corgi hondjes ze zijn zo schattig
Kaatastrof schreef:Goedemorgen lieve Bokkers. Ik heb gisteren een hele heftige avond/nacht gehad met als gevolg dat ik in de isolatiekamer beland ben. Het was wel vrijwillig omdat ik met mezelf weer geen blijf kon..
Er zijn echter nu wijzigingen gebeurt in mijn medicatie om me meer rust te bieden en het is de start van een nieuwe week dus ik tracht er alsnog het beste van te maken.

Ik zei al dat diegene die het kon doen een traktatie kreeg. Maar mijn venen werkten dus absoluut niet mee. Ze gaan het morgen dus nog eens proberen, wish me luck. Gelukkig heb ik een vrij grote pijngrens en kon ik er wel wat om lachen, tja..

. En hoe meer inzicht jij én de therapeuten daarin krijgen, hoe beter je behandeld kan worden en je jezelf ook kan helpen.