Wat nog veel bizarder is omdat daar haast alles mogenlijk is in de prive klinieken, behalve iemand buiten je ‚ras’

Daarnaast is het bij sommige zuid-europeanen haast niet te zeggen of ze blank of gekleurd zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Super goed nieuws TS![]()
Vriendin van mij mag ook starten bij de eerst volgende ovulatie. Haar donorkeus werd helaas wat beperkt omdat volgens de wetgeving die daar heerst interaciale donors niet toegestaan zijn (bizar).
Sizzle schreef:Nee omgekeerd, het is niet toegestaan. Ze mag dus van de wet alleen een blanke donor omdat te zelf blank ik hoewel ze dat niet wilde (valt op donker).
Sizzle schreef:Spanje.
Wat nog veel bizarder omdat daar haast alles mogenlijk is in de prive klinieken, behalve iemand buiten je ‚ras’![]()
Daarnaast is het bij sommige zuid-europeanen haast niet te zeggen of ze blank of gekleurd zijn.
Pikkepor schreef:Dat is dus eigenlijk echt wel heel ouderwets, vind ikwaar woont je vriendin als ik mag vragen?
Kijk, dat je daar een keuze in kunt hebben, prima. Maar dat het gewoon bij wet verboden is... niet oké.
poes schreef:Pikkepor schreef:Dat is dus eigenlijk echt wel heel ouderwets, vind ikwaar woont je vriendin als ik mag vragen?
Kijk, dat je daar een keuze in kunt hebben, prima. Maar dat het gewoon bij wet verboden is... niet oké.
Ook keuze zou ik super racistisch vinden. Mag je dan ook kiezen lang of kort, dik of dun, iq minimum, haarkleur en ogen etc etc?
Onali schreef:Vind je het niet egoïstisch naar je kind toe?
Ik wilde graag een kind en nu groei jij op zonder vader (en aanverwante familie)
En ja er groeien genoeg kinderen op met een ontwrichte familie, maar die begonnen (hopelijk) met vader en moeder.
Ik ben zelf anti kind, zou er nooit één willen, maar willens en wetens een kind op de wereld zetten zonder vader ... nee.
MCE schreef:Isabel,
vraag dat maar eens aan kinderen van donor ouders, die zijn tot op latere leeftijd op zoek naar die ontbrekend schakel, willen hun leven compleet maken
bonus ouders of pleegouders 1,2 of 3 ouders prima, maar ze willen toch compleet zijn en weten wie hun biologische ouders zijn
spoorloos doet wat dat betreft veel goed werk
Isabel schreef:MCE schreef:Isabel,
vraag dat maar eens aan kinderen van donor ouders, die zijn tot op latere leeftijd op zoek naar die ontbrekend schakel, willen hun leven compleet maken
bonus ouders of pleegouders 1,2 of 3 ouders prima, maar ze willen toch compleet zijn en weten wie hun biologische ouders zijn
spoorloos doet wat dat betreft veel goed werk
Vandaar dat anonieme donoren niet toegestaan zijn in Nederland, toch?
MCE schreef:Mri schreef:@ts, wat ik mij afvraag: heb jij ook inspraak in de donor? of zoekt het ziekenhuis de donor en is dat wat je krijgt en daar moet je het mee doen (even heel kort door de bocht).
Hier heb je de spermabank toch voor?
wat ik me afvraag:
krijg je dan - als het ziekenhuis en donor vind - meer informatie over de donor, lijkt me prettig als het kind later opzoek wil naar de biologische vader