Ik ben echt zó blij dat ik ben overgestapt op menstruatie ondergoed dat ik het aan elke vrouw vertel als het onderwerp menstruatie ergens ter sprake komt

Voor wie het waardevol vindt om zich te oriënteren zal ik even toelichten wat ik nu heb, sinds ik drie verschillende merken heb verzameld.

Mijn meest gebruikte:
- moderate hiphugger van Thinx voor gemiddelde dagen, zit heel fijn en naden/dik gedeelte zijn niet zichtbaar onder een broek of onder een stevige sportlegging. Draag het niet onder een gewone legging of strakke rok/jurk.
- Air hiphugger van Thinx voor gemiddelde dagen, hiervan loopt het absorptiegedeelte ook niet ver door naar achteren en zijn de naden dun, die draag ik ook onder alles en is fijn ondergoed om in te sporten of bij warm weer.
- classic cotton & lyocel van Snuggs voor gemiddelde dagen, zit heel fijn en weinig dikgedeelte of naden, draag ik dus onder alles.
- Cheeky van Snuggs en van Thinx voor lichtere dagen en draag ik onder alles.
Dan heb ik nog de super hiphugger van thinx voor zwaardere dagen, die voelt wel een beetje als een luier maar onder een stevige broek zie je er niets van.
Verder heb ik 2 onderbroeken van Bamboozey (basic-jasmijn), maar die vind ik erg dik en lomp voor ondergoed dat ook voor gemiddelde dagen is. Die gebruik ik vooral snachts.