cake recept zonder boter

Heb monchou roomkaas eieren amandelmeel etc in huis maar geen roomboter

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MariaMaaike schreef:Ik kom even binnenvallen met een tip voor degenen die het moeilijk vinden om te varieëren met het ontbijt: citroenmousse. Ik heb ook een periode het keto dieet gevolgd en vond dit erg lekkerEn ik deed het eigenlijk altijd zonder de verse citroensap, ook dan nog heel lekker!
[ [url=m/gCmaPC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ketly schreef:https://www.ketoshake.nl/
Deze zakjes zijn het! Normaal heb je altijd overal ook wel negatieve recensies maar die kon ik nergens vinden.
Citaat:De huidige frambozen ketonen supplementen op de markt zijn in het algemeen synthetisch gemaakt, omdat natuurlijke frambozen ketonen extreem duur zijn. Ze zijn gepromoot als de op een na beste ding op de markt voor gewichtsverlies, maar onderzoek ondersteunt dit niet.
Janine1990 schreef:MariaMaaike schreef:Ik kom even binnenvallen met een tip voor degenen die het moeilijk vinden om te varieëren met het ontbijt: citroenmousse. Ik heb ook een periode het keto dieet gevolgd en vond dit erg lekkerEn ik deed het eigenlijk altijd zonder de verse citroensap, ook dan nog heel lekker!
[ [url=m/gCmaPC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik weet het niet... Ik denk dat er iets verkeerd is gegaan... Het was erg korrelig en glad. Hoe komt dat?
Ik heb het ook wel eens gemaakt met mascarpone, maar dat is super eenvoudig.