Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xGoldenHero schreef:Mijn dochter van toen bijna 2 jaar ging net voor het slapen gaan op de bank lopen, ik riep nog pas op straks val je nog en probeerde haar te grijpen maar ze viel al met haar hoofd op de rand van de salontafel.
Beetje wazige foto maar ze kreeg 5 hechtingen. [ [url=m/ZcM6Xp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pepperrr schreef:Voor elke operatie moeten alle piercings eruit. Daardoor is mijn helix ook dicht gegroeid.. ontzettend balen voor jezelf wel. Maar het is vooral zodat ze tijdens de operatie nergens met hun instrumenten aan blijven hangen en iets kapot maken dus uiteindelijk wel voor je eigen bestwil.. Maar balen is het wel!
Lestrange01 schreef:Pepperrr schreef:Voor elke operatie moeten alle piercings eruit. Daardoor is mijn helix ook dicht gegroeid.. ontzettend balen voor jezelf wel. Maar het is vooral zodat ze tijdens de operatie nergens met hun instrumenten aan blijven hangen en iets kapot maken dus uiteindelijk wel voor je eigen bestwil.. Maar balen is het wel!
Serieus??? Dit wist ik helemaal niet.
Ik heb alleen tepelpiercings, ringetjes, maar ik zou dat echt niet fijn vinden. Mijn huid kennende kan ik aan het einde van de operatie mijn tepels opnieuw laten piercen, en dat wil ik nooit meer
sharoontje schreef:Aiiiii die plek
De reden dat ze er uit moesten, is omdat ze werken met een snij apparaatje wat op stroom werkt. Ik krijg een plaatje op m’n been gelegd wat de stroom afleid, maar omdat die piercings dichterbij de borsten zitten, is de kans groot dat er brandplekken kunnen komen ofzo. Dus vandaar moesten ze eruit. Baal er erg van, maar zit er niet op te wachten dat de operatie niet door kan gaan door die piercings.
Jester_ schreef:schuimpie schreef:
Respectloos dit... Je plaatst een foto van de blote stuit/bilnaad van 1 van je cliënten op een openbaar forum!
Ik zou je adviseren die foto zo snel mogelijk te verwijderen als je baan je lief is, heb er ook al op getemd.
Je weet niet welke client, waar ik werk? Het had ook me eigen wond kunnen zijn