Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Katharinaa schreef:Mews knap dat je toch hebt doorgezet!
Dideh gewoon doen joh, je tijd maakt niet uit, zolang je maar trots bent op jezelf (en dat ga je niet kunnen zijn als je t niet doet)!
Je kan online toch ook een rondje uitstippelen, dan weet je op voorhand waar je heen moet. En als het niet lang genoeg blijkt te zijn, loop je je huis wat voorbij en wandel je terug. Of als het te lang blijkt te zijn, wandel je gewoon nog wat he.
DideH schreef:Katharinaa schreef:Mews knap dat je toch hebt doorgezet!
Dideh gewoon doen joh, je tijd maakt niet uit, zolang je maar trots bent op jezelf (en dat ga je niet kunnen zijn als je t niet doet)!
Je kan online toch ook een rondje uitstippelen, dan weet je op voorhand waar je heen moet. En als het niet lang genoeg blijkt te zijn, loop je je huis wat voorbij en wandel je terug. Of als het te lang blijkt te zijn, wandel je gewoon nog wat he.
Dat is waar, al heb ik altijd die gekke error in mijn hoofd dat ik vind dat mensen mij niet in mijn hardloopkleren mogen zien wandelen![]()
Maar daar moet ik me misschien maar gewoon een overheen zetten. Kijken of ik het morgen kan doen als ik op tijd klaar ben met werk!
Paardenfan25 schreef:Staat alleen zo stom dat in je eigen straat op en neer hollen
_mjwb schreef:Snap ik hoor DideH! Ik had een tijdje terug 11 km hardgelopen (voor het eerst) en toen was ik een paar rondjes aan het wandelen om af te koelen en kreeg ik de vraag of ik niet beter gewoon normale kleding en een dikke jas aan had kunnen doen, dan zou ik het niet zo koud krijgen als ik toch niet ging hardlopen. Liep ik daar met een bezweet, nat geregend, rood hoofd terwijl ik nog aan het nahijgen was. Maarja zulke mensen zitten er altijd tussen.
Supervixen schreef:Als Venthe al heeft gelopen, dan is die van haar de snelste. Die kan meteen op plek 1 gezet worden
Piekosjj schreef:Volgens de pb van Memuska (die ik nu alsnog lekker er publiekelijk uitgooi haha) ben jij nu de snelste SVDus niks met 15 jaar jonger of nooit trainen op snelheid
![]()
Ik ga hopen voor onder de 25![]()
Supervixen schreef:Dat was wel het resultaat van heel hard werken hoor DideH
Afgelopen weken gemiddeld 60km per week hardgelopen en 90km per week gefietst en dan nog 20km per week gewandeld.
Ik loop sinds 2015.
ontherun schreef:Ik denk jij nooit plezier haalt uit het trainen daarvoor SV. Je houdt veel te veel van lange afstanden en mooie omgeving. Dat gaat niet samen.