Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Mindim schreef:Kan je ook van intensieve veehouderij zeggen, dat recht op een stukje goedkoop vlees he..
Bijna net zo vervuilend ook en hoe ontstaan de meeste pandemieen ook al weer?
Alleen hebben we het nu niet over intensieve veeteelt. Ik kan ook m’n dode cavia er wel aan d’r haren bij slepen, maar dat is nu ook niet het gespreksonderwerp.
Blussem schreef:Mindim,
Van mij mogen ze dat ook aanpakken. Heel graag zelfs.
We wereld zal zooi veel mooier kunnen zijn als wel elkaar handen aangrijpen en voor mooi mogelijke wereld gaan in de plaats van een geld aangedreven wereld.
cobiie schreef:Kaitlyn schreef:Brrrr 16 graden. Ik zit thuis te werken, maar dat is dan echt veel te koud.
Gewenning en kleden op de temp doet natuurlijk ook veel.
Ik ben een behoorlijke koukleum en zet de temp iedere winter een halve graad lager dan de winter ervoor (ben nog lang niet in de buurt van de 16 graden). Op deze manier leer ik mijzelf wel rustig een koudere kamertemperatuur aan.
manubres schreef:Ik hoop dat we gaan inzien dat vliegen met paarden naar een ander werelddeel, om een paar dressurproeven te rijden, belachelijk is.
manubres schreef:Ik hoop dat we gaan inzien dat vliegen met paarden naar een ander werelddeel, om een paar dressurproeven te rijden, belachelijk is.
Popstra schreef:manubres schreef:Ik hoop dat we gaan inzien dat vliegen met paarden naar een ander werelddeel, om een paar dressurproeven te rijden, belachelijk is.
Er word met zo veel dieren de wereld over gevlogen. Niet alleen met sportpaarden.
Vriendin van mij vliegt met dieren en die is zelfs nu nog naar Mexico gevlogen.
germie schreef:Ik ga vliegen zodra het weer kan. Ik ben inmiddels genoeg beperkt.
Er zal een egocentrischer wereld komen. goed of niet goed? Ik weet het niet.
Loretta schreef:Ik vind dit wel een goed artikel dat gaat over probleem dat er wederom overheidsgeld naar de luchtvaart gaat en dat de spoorwegen het nakijken hebben. Met andere woorden als het aan de politiek ligt veranderd er niets. En worden we straks gedwongen om mee te betalen aan het in stand houden van de vervuiling.
https://www.dewereldmorgen.be/artikel/2 ... -andersom/
Sclimpre schreef:Loretta schreef:Ik vind dit wel een goed artikel dat gaat over probleem dat er wederom overheidsgeld naar de luchtvaart gaat en dat de spoorwegen het nakijken hebben. Met andere woorden als het aan de politiek ligt veranderd er niets. En worden we straks gedwongen om mee te betalen aan het in stand houden van de vervuiling.
https://www.dewereldmorgen.be/artikel/2 ... -andersom/
Het zou idd nu het moment kunnen zijn om de verhouding tussen luchtvaart en andere (minder vervuilende) transportmiddelen recht te trekken.
Whale schreef:hwn schreef:Ben sowieso geen knuffelachtig type, dus al dat klef gedoe van kussen en omhelzen was toch al niet aan mij besteed, dat mag voor mij gerust achterwege blijven.
Dat mag wel inderdaad van mij achterwege gelaten worden, al dat gekus op de wang en omhelzen.