Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gimme_Joy schreef:Ok dan! Hier zijn ze!
Bijna (maandag as) 2 jaar geleden samen met mijn galblaas uit mijn navel getrokken![]()
Ik zal ze even in een spoiler zetten voor de zekerheidSpoiler:
[ [url=m/PM50n3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EZSWm5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BC59iF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heftig he... ben zo blij dat ik er vanaf ben! Heb nergens last meer van
Kmbrly schreef:Maar wat ik mij dan afvraag sommige durven de foto niet open te doen. Maar wat doen jullie dan als zo een peuter/kleuter op je af komt met de bellen op half 7 ?
x_Nadia schreef:Voor de serie op TLC dr pimple popper kan ik altijd zo van genieten![]()
Maar ik ben vast niet de enige
Blussem schreef:Gatver, dat op een paarden forum is toegestaan om zulke onsmakelijk foto s te posten. Ik maak toch ook geen foto's van een flinke rochel.
Oscar schreef:Misschien komt Mars ook nog wel aan de beurt
Kimmej schreef:Wat zijn die van jou donker zeg! Heel apart om te zien, die van mij was echt een heel stuk lichter/groener van kleur. Helemaal 'vers' () was hij nog lichter groen als op de foto . Waar dat hem dan in zit, ben ik wel benieuwd naar.
Spoiler:
[ [url=m/ezvvsa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat snotje... Tja ik weet niet, ziet er toch niet helemaal gezond uit enne, ook best wel groot
Peuk schreef:Ik kom net terug van een avondje met vrienden. Iets te veel bier gedronken en ik dacht ik kijk nog even op Bokt. Hoefde nog niet over mn giechel, maar nu wel denk ik.![]()
Hilarisch topic.Niet alles gelezen want dat trek ik niet. Maar love it. Gewoon geen schaamte te vinden hier.