Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pocca_Locca schreef:Oke.. bedankt voor de correctie, dat ik het dus niet was die een stelling deed over het aantal doden door vaccins. Ik heb daar geen cijfers van ook trouwens. Ik geef niks toe, noch ontken iets in die richting, simpelweg omdat ik dat niet weet.
En ik ga toch verwijzen naar mijn eerder gegeven antwoorden wat betreft wie ik waarom meer vertrouw.
Het komt erop neer dat ik een flink wantrouwen heb ontwikkeld richting de mainstream farma. En niet ten onrechte blijkt onder VELE anderen uit de Zembla uitzending. Ik heb een vermoeden dat dit soort praktijken het topje van de ijsberg zijn wat betreft de misstanden en machtsmisbruik door de farmaceuten, want om zo’n documentaire op de publieke omroep uit te zenden, moet er wel echt wat fundamenteels aan vooraf gegaan zijn. Wie weet dus hoeveel gesjoemel er nog onder de radar is gebleven?
Pocca_Locca schreef:Oke.. bedankt voor de correctie, dat ik het dus niet was die een stelling deed over het aantal doden door vaccins. Ik heb daar geen cijfers van ook trouwens. Ik geef niks toe, noch ontken iets in die richting, simpelweg omdat ik dat niet weet.
En ik ga toch verwijzen naar mijn eerder gegeven antwoorden wat betreft wie ik waarom meer vertrouw.
Het komt erop neer dat ik een flink wantrouwen heb ontwikkeld richting de mainstream farma. En niet ten onrechte blijkt onder VELE anderen uit de Zembla uitzending. Ik heb een vermoeden dat dit soort praktijken het topje van de ijsberg zijn wat betreft de misstanden en machtsmisbruik door de farmaceuten, want om zo’n documentaire op de publieke omroep uit te zenden, moet er wel echt wat fundamenteels aan vooraf gegaan zijn. Wie weet dus hoeveel gesjoemel er nog onder de radar is gebleven?
Karl66 schreef:Pocca_Locca schreef:Het is voor grote farma reuzen een peulenschilletje om onderzoeken te financieren en organiseren. Bij de alternatieve genezers zit dat geld er niet. Bovendien is “ de alternatieve hoek” heel erg versnipperd ten opzichte van het reguliere.
In de alternatieve hoek zitten ook een aantal hele grote fabrikanten van alternatieve geneesmiddelen. Dat is ook gewoon een miljardenbusiness. De tegenstelling regulier is machtig en rijk tegen alternatief is arm en zwak is gewoon een valse voorstelling van zaken.
Pocca_Locca schreef:Hier staat dat het aantal gevallen van baarmoederhalskanker de laatste 40 jaar significant is afgenomen.
https://www.cdc.gov/cancer/cervical/sta ... /index.htm
Goed nieuws toch
En voor de duidelijkheid; deze daling was allang vóór de invoering van het vaccin ingezet dus.
Gevalletje muis en olifant op de brug dus
Pocca_Locca schreef:Regulier is natuurlijk sowieso machtiger als je kijkt naar het alleenrecht op een podium in de mainstream media. Er wordt bijvoorbeeld gewoon schaamteloos propaganda verkondigd op zelfs het jeugdjournaal voor het “ belang van de prikjes”. Dat vind ik niet oké.
Pocca_Locca schreef:Natasha het is een slecht idee om geen bevolkingsonderzoek meer te ( laten) doen, ( je kan het ook zelf doen en dan opsturen trouwens) want het is dus niet uitgesloten dat je het krijgt wanneer je ingeënt bent.
Pocca_Locca schreef:@Karl en Imandra: lichaamstaal is iets meer dan gevoel hoor. Het is de wetenschap van non verbale communicatie. Niet iedereen heeft er evenveel aanleg voor ontwikkeld om het te lezen helaas. Het zou een goede aanvulling zijn in het reguliere onderwijs als je het mij vraagt.
@imandra in welke context plaats je het, als ik mag vragen?
Bovendien, vind je die Zembla uitzending alleen op gevoel gebaseerd dan? Dat klopt pertinent niet. Zoals iemand eerder zei: Merck ( om er een te noemen) heeft zichzelf lelijk in de voet geschoten. Hebben antivaxxers niks voor hoeven doen.
Pocca_Locca schreef:@bigone, die moet je even uitleggen. Wie en wat bedoel je??
Pocca_Locca schreef:Hier staat dat het aantal gevallen van baarmoederhalskanker de laatste 40 jaar significant is afgenomen.
https://www.cdc.gov/cancer/cervical/sta ... /index.htm
Goed nieuws toch
En voor de duidelijkheid; deze daling was allang vóór de invoering van het vaccin ingezet dus.
Gevalletje muis en olifant op de brug dus
secricible schreef:secricible schreef:Dat zou dan hoogst toevallig zijn, want de grafiek die ik liet zien toont dat tot nu toe de incidentie tot nu toe niet verandert is (https://www.volksgezondheidenzorg.info/ ... halskanker)
Hoe is dit verdwijnen? Hoe dan?