Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmie25501 schreef:Ja hoor Fading! Mijn gebruikersnaam is mijn voor en achternaam kom ik net achterIk pb je wel even!
Ik heb me gisteren ook weer eens gewogen. Ik ben zowaar 1.5 kilo afgevallen(in vier maanden, moet er nu echt weer tegenaan). Op 22-10-19 woog ik 68.0 en nu 66.6, dus er is gelukkig wel iets gebeurt. Allebei 's avonds gewogen trouwens, dus sluit mooi op elkaar aan.
Castilja schreef:Heb via mijn Picnic bestelling die vanavond komt EINDELIJK MIJN PAASKOEKJES IN HUIS.![]()
Castilja schreef:Ohhh ik ben ook helemaal weg van Franse uiensoep. Maak je het zelf of gewoon kant-en-klaar? Ik had ooit in een herbergje in Limburg de allerlekkerste ooit gegeten. Moest vorig jaar in Maastricht zijn en was bereid om een pauper eind te reizen (van Maastricht naar die plek) voor de soep; hadden ze hem van de kaart gehaald. Traaaaanen met tuiten.![]()
Sterkte trouwens Fading, hoop dat jee er niet al te lang last van hebt! Kun je wel een beetje kauwen of blijft het toch voornamelijk bij soep en zacht brood?
Zit hier weer klaar voor een circuittraining om 09:30. Merk dat mijn lijf een beetje moe begint te worden en heb behoorlijke spierpijn in mijn kont die maar niet weg gaat. Heb morgen een rustdag en wil vrijdag sowieso nog even meepakken (leukste trainer is er dan) en dan za en zo misschien maar even niet. Volgende week is de laatste week dat ik zo intensief kan trainen, daarna moet ik weer naar school en worden er geen trainingen gegeven op de dagen dat ik kan. Mis het nu al
Fading schreef:Mooie lijstjes verder. Mijn lijstje van gisteren (zat wel onder mijn KCAL) maar dat is logisch na een bezoekje aan de kaakchirurg. Dat ging gelukkig allemaal goed.. Ben nu wel vroeg wakker had behoorlijk wat pijn toch. Dus pijnstiller gepakt en hopen dat het strakjes wat beter gaat zodat ik weer een beetje fatsoenlijk kan eten!
Gisteren
O: 1 bol van beukers, 1 banaan, 1 croissant van de bakker (440KCAL)
M: 500 GR Optimel kwark gestoofde appel vanille (240KCAL)
T:2 witte bolletjes met vega filet en een ei (390KCAL)
A: Franse uiensoep en een stukje zacht turks brood (475KCAL)
Totaal 1545 Doel is 1880
Sannens schreef:Fading schreef:Mooie lijstjes verder. Mijn lijstje van gisteren (zat wel onder mijn KCAL) maar dat is logisch na een bezoekje aan de kaakchirurg. Dat ging gelukkig allemaal goed.. Ben nu wel vroeg wakker had behoorlijk wat pijn toch. Dus pijnstiller gepakt en hopen dat het strakjes wat beter gaat zodat ik weer een beetje fatsoenlijk kan eten!
Gisteren
O: 1 bol van beukers, 1 banaan, 1 croissant van de bakker (440KCAL)
M: 500 GR Optimel kwark gestoofde appel vanille (240KCAL)
T:2 witte bolletjes met vega filet en een ei (390KCAL)
A: Franse uiensoep en een stukje zacht turks brood (475KCAL)
Totaal 1545 Doel is 1880
Ik lees eigenlijk al heel lang mee zonder veel te typen haha, sorry! Maar sterkte met de kiespijn, ik vroeg me alleen 1 ding af: Een croissant van de bakker is toch op zichzelf al 400kcal?
_sharonnn schreef:Oh heerlijk de sauna, ik wil ook! Geniet ervan morgen![]()
Nette lijstjes beiden![]()
Ik had een opdracht van de diëtiste om m’n eigen schema te maken, heel erg leuk, dus heb er ook wat eigen variaties in gegooid, benieuwd of het zo goed is en dan kan ik die ook gebruiken, wanneer ie goedgekeurd is, kan ik die hier wel delen? Weet niet of er behoefte aan is