Beauty26 schreef:Nu 7 jaar later ofzo... Nog steeds bekaf, moe, kapot, kan niks meer hebben... Kon heel veel liefde halen uit/van m'n kinderen maar nu is t gehuil en niet luisteren alles is teveel... Ik kan gewoon echt niks meer hebben! Ik werk omdat t verwacht word, omdat dat mij weerhoud van nadenken... De huisarts zei net als een van de psychologen je houd een beerput dicht met je ene been en de ander wil je mee rennen ... Maar hoe doe je dat?![]()
-Ik ben moe, kan wel hele dagen slapen voor m'n gevoel
- alles is teveel, wil niks maar moet wel
- concentreren was dat?
- dingen onthouden?
- naar de winkel gaan en 1 minuut geleden nog tegen je man zeggen wat je gaat eten, en vervolgens niet meer weten
- ff klaar met alles
- janken om echt helemaal niks!
- gevoelens die allemaal in elkaar overlopen, als je wilt lachen ...maar gaat janken etc etc.
- tegen op zien om kind van school te halen omdat je dan weer moet bewegen/eruit moet
Kan nog wel ff doorgaan, ben zo moe.. maar psychologen weten niet wat ze met me aanmoeten omdat het al zo lang speelt... 1,5 jaar geleden diagnose depressie gehad ( vermoeden bestaat uit burn out voor gekomen) maar medicijnen voor gehad maar puntje bij paaltje weten ze niet waar ze de geplande praatsessies over moeten hebben...
Dus weer naar nieuwe psycholoog... Conclusie soms weet een psycholoog volgens mij ook t verschil niet helemaal goed tussen burn out/depressie
Denkbaar heb je meer aan een orthomoleculaire arts. Minstens driekwart van de waslijstaan klachten

Daar is een psycholoog niet voor opgeleid, het is ook geen psychologische klacht.
Neus eens rond op www.mbog.nl