Mijne hangen altijd een stukje uit de kom en jouw verhaal klonk gewoon niet op te lossen met een brace oid. Een goede huisarts en reumatoloog zijn zo belangrijk! Zo heb ik een reumatoloog gehad die me te stijf vond voor EDS. Helaas hoort dat er ook bij, je blijft niet je hele leven soepel, maar goed ook want dan vliegt alles alle kanten op, haha. Ik ben stijf vanwege spieren die proberen alles op te vangen en dus verkorten/verkrampen, maar ik heb regelmatig nog van alles uit de kom vliegen.Laat je moeder maar flink doorpakken! Op de een of andere manier maakt dat wel eens verschil, zelfs op mijn leeftijd.
Hier tegenvaller. Ik zit op UWV te wachten, zou uiterlijk 20 januari wat horen, maar nu toch weer een brief dat ze de periode waarbinnen ze moeten reageren even verlengen... Zo leuk, ikmoet binnen 6 weken reageren en zij doen er straks 23 weken over oid. Ik ben gelukkig pas een jaar bezig, vorig jaar ook al een keer uitstel genomen en daarna gewoon te laat gereageerd.
Die duren zo lang, haha. Welke creme gebruik je? Nu heb ik aan de ene kant het geluk dat ik van mezelf zo wit ben dat je bijna geen littekens ziet, maar aan de andere kant nadeel want daardoor is dat niet meegenomen in 'beoordeling'. Zodra ik of bruin word of rood onder de douche zie je ze wel.
Ik ben ook blauw, geel, groen en rood gestreept en gespikkeld met wat zwart erdoorheen. Maar dat zijn gewoon blauwe plekken, haha.