Oh jeetje lestrange wat heftig! Zoiets mag nooit meer gebeuren, zou ook even kwaad worden!
Lekker frustrerend MWM, maar das vaak met al die instanties wij moet alles snel snel en zij hebben altijd alle tijd
Ik had vanmorgen gesprek met directeur van mn werk.
Was een fijn gesprek, gek genoeg
Hij zag ook dat het niet goed ging en verleent echt alle medewerking. De keus hoe ik alles invulling wil geven ligt bij mij, mag terug in functie, mag minder werken evt maar mag ook evt tijdelijk uit dienst en terugkomen om echt rust te hebben (maar dat doen we niet)
En als ik terugkom dan willen ze hulpmiddelen voor me regelen want ze schrokken wel van het lichamelijke verhaal, moeilijke voor alle partijen is alleen dat het psychisch en lichamelijk is...
Ook excuses gehad voor de hele communicatie
Ook bij de bekken therapeut geweest, en hoef voor nu even niet terug. Zij denkt (nog) niet dat ik gebaat ben bij een operatie of evt andere oplossingen. Nu de afspraak gemaakt meteen bij haar weer aan dr bak te trekken als ik laat krijg
Wel krijgt mn moeder steeds mee besef dat ze toch wel kenmerken heeft, vroeger de schouder aantal keer uit de kom gehad door simpele dingen en zelfs een kaak operatie ivm steeds luxeren. Fijne is wel voor mij dat ze mn problemen echt erkend en me echt steunt