Heel veel sterkte voor Quera en ieder die haar dierbaar is ❤️
nuscaniels
Geplaatst: 10-11-19 04:17
Mijn kaarsje brandde al voor Spicegirl en daarna laten branden voor een ieder die dat nodig heeft. Bij deze voor jou Roby, veel sterkte en kracht toegewenst met iets wat ik me niet eens een beetje kan voorstellen. Hoop dat je een nog zo lang mogelijke tijd is gegund en dat deze zo rustig mogelijk mag verlopen.
Storm
Geplaatst: 10-11-19 07:23
Gezworen om mijn ava nooit te veranderen, maar voor Quera doe ik dat natuurlijk.
Ik ben een stille meelezer van je topic. Zelf alleenstaande moeder van 2 jonge kinderen. Enorm veel bewondering voor je. Ik hou het nooit droog als ik je topic lees en naar je foto's kijk. Prachtig hoe je dit afgelopen jaar gevochten hebt en herinneringen hebt gemaakt met je gezin en je familie. Dikke knuffel
Heel veel sterkte voor Quera, maar ook haar familie en vrienden. Hopelijk halen ze er steun uit, wetend dat er aan haar gedacht word. Een echt kaarsje bij een engeltje brand hier ook dag in dag uit voor de mensen die het nodig hebben. Maar sinds gisteren staat er eentje bij, specifiek voor haar en haar familie
Normaal doe ik nooit mee met 'meelopen', maar voor Roby maak ik graag een uitzondering. Dit raakt me zo erg.. En ik hoop dat ze er een beetje steun uit kan halen. Dat ze merkt hoe geliefd ze is en wat voor een bijzondere indruk zij achter laat voor een heleboel mensen! Wat een prachtmens!
Ook hier een kaarsje! Heel veel sterkte quera en familie!
demiyolu
Geplaatst: 10-11-19 10:51
Mooi gebaar, dit topic. Allemaal lichtpuntjes in de pikdonkere situatie waarin jij je bevindt, Quera, lichtpuntjes die je zelf hebt doen branden met al je positieve energie, kracht en liefde. Diep respect voor jou! Triest dat je daarmee het gevecht niet wint, het was je zo gegund.... Hopelijk haal je steun, rust en troost uit alle mooie woorden en daden van de afgelopen tijd, ook voor je naasten.