Ik train momenteel zo'n 3 keer in de week in de sportschool. Ze hebben daar alleen maar groepslessen (max 12 personen) dus ik kan niet specifiek iets trainen. Ik wissel de bokslessen af met lessen waarin cardio en kracht wordt gedaan en lessen waarbij puur op kracht wordt getraind. Begin dit jaar begonnen met gezond eten en 2 maanden bijna dagelijks planken + soms wat andere oefeningen. Dit begon ik saai te vinden en nadat ik een proefles Kickfit bij een vriendin had gedaan ben ik bij mij in de buurt gaan zoeken naar een sportschool waar ze dat ook gaven. Dus sinds eind maart fanatieker aan het sporten. Eerst vooral met als doel fitter te worden en vet te verbranden en nu ik dat heb bereik even doelloos
  Hopelijk haal ik uit dit topic motivatie en ideeën om weer een nieuw doel te bedenken. Ik heb trouwens wel een wallsitchallenge met mijn trainer (4,5 minuut  
 ) en we hebben een soort van het doel gesteld om ooit naar 10mm buikvet te gaan (zat laatst op 15mm). Ik twijfel een beetje of ik echt nog strakker wil worden, of dat ik gespierder wil worden of even geen doel wil hebben 
 Ik heb al wel een soort het plan om voordat wij in mei in Australië gaan trouwen en rondreizen te gaan cutten zodat ik helemaal strak de vakantie in ga  
 Misschien dan toch tot die tijd vooral spieren opbouwen. Ik vind beenspieren trouwens helemaal niet zo mooi dus ben eigenlijk helemaal niet zo blij met die dikke bovenbenen en kuiten 
 Misschien moet ik er aan wennen.@linnnde Ik kan ook niet goed tegen lactose en gebruik deze van XXL Nutrition. De smaken zijn even wennen en met water eigenlijk gewoon vies vind ik
 Maar met amandelmelk is vooral de chocolade echt een beloning na het sporten 

.

Vind het supermooi als je een spieromlijning ziet bij vrouwen. Echt droog gaat mij te ver (dat je zo alle bloedvaten en elke spier in je bovenbeen afzonderlijk ziet), maar een vrouw mag zeker gespierd zijn.